![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har en fyra år gammal Dell Dimension 4700. Nyligen bestämde jag mig för att köpa en ny 22 tums Samsung T220 LCD-monitorn för att ersätta min döende gamla CRT. Jag installerade den nya övervaka bara att hitta den bild som ska kornig och blocky, nästan skimrande på vissa platser. Det finns också en hel del lite linjer på toppen av min webbläsare barer. Jag tog ett par skärm mössor, laddat upp dem till Flickr och när jag tittar på dem på någon annan dator, de ser bra ut. Någon uppfattning om vad som är fel och hur man rättar till det? Jag har provat analog och DVI Anslutningar, jag har installerat övervaka förare av den medföljande CD, jag har ställt den till vad man sade var optimal upplösning (1680 x 1050) samt ett gäng andra, och fortfarande ingenting hjälper. Jag kör Windows XP, har 2 gig DDR2 RAM, ett 256 MB GeForce 6800 grafikkort och en Pentium 4 processor. Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova att uppdatera ditt grafikkort drivrutin
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som bildskärmens bud upp till mig om screencap visar inte på någon annan dator, förmodligen bör RMA det.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Horrible Crash Need Help! | deathdude4044 | Windows-operativsystem | 1 | 5 oktober 2009 00:22 |
| Monitor tänds och datorn startas upp men skärmen visar inte något | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Snälla hjälp mig med detta hemska virus | ashubetta | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 9 januari 2009 10:09 |
| 8600gt HORRIBEL! | CodeFreakC | Grafikkort & Skärmar | 11 | 29 august 2008 13:26 |
| Monitor färger ser hemsk | rowtron | Grafikkort & Skärmar | 6 | 14 januari 2008 11:22 |
| Thread Tools | |
| |