mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Ny Monitor, og Recomendations?

Reply

Thread Tools
Old 8. juni 2009, 04:25
Donor-Gruppen

Default Ny Monitor, og Recomendations?

Tja, jeg har været lidt ud af spillet for nylig, og aldrig rigtig været meget "i kredsløb" med skærme, så jeg har brug for hjælp.

Jeg ønsker at købe en ny skærm, jeg ønsker:
  • Widescreen
  • atleast 24 "
  • 1920 * 1200 resolution
  • DVI
  • God kontrast. Derimod satser kan måles meget forskelligt, så hvordan kan jeg sammenligne dem?
  • God opdateringshastighed. Ville foretrække ikke mere end 5ms
  • ikke meget mere end omkring £ 200, kan jeg gå lidt højere, men ikke ønsker at gå meget højere.

Jeg kan se tv på det lidt, men først og fremmest, at det bliver brugt til min pc, med nogle spil. Jeg kender min gfx kort er ikke stor, så vil ikke være i stand til at spille høje ende spil på høj præcision i fuld opløsning, men jeg håber at opgradere alt rimeligt hurtigt alligevel.

Håber nogen kan pege mig i den rigtige retning. Og hvis du skal rydde op, så spørg

Tak

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 8. juni 2009, 05:24
Donor-Gruppen

Jeg købte dette en et par uger siden fra ebuyer og jeg er meget tilfreds med det.
Det er kun 22 ", men var en super pris og kvalitet er fremragende.
Den ekstra bonus er ... det har 2 x HDMI-stik samt VGA, som gør det rart og fremtidssikret.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 8. juni 2009, 09:21
Donor-Gruppen

Hmm, det ligner en nice skærm, og på en meget attraktiv pris, men jeg tror, jeg er stadig ønsker en 24 "
Cheers for at selvom philthomas

EDIT: Jeg glemte at nævne i mit første indlæg, jeg er også villig til at overveje anden side enheder, hvis nogen ønsker at sælge en.
Old 8. juni 2009, 10:20
Donor-Gruppen

Hvis du vil have en 24 "..... dette en fra Samsung på £ 202,50 passer til alle dine krav.
Samsung paneler er deroppe med de bedste ..... kun VGA-indgangen på dette ene selv.
Old 8. juni 2009, 14:22
Donor-Gruppen

Hmm, jeg ville foretrække DVI, som jeg gør en forskel i billedkvalitet med min nuværende skærm mellem DVI og VGA. Så efter et hurtigt kig, så jeg denne skærm og fra de ser på det, er det den samme skærm, blot med DVI, og med en højde indstilleligt stå, er det korrekt, eller har jeg glemt noget?
Old 9. juni 2009, 00:53
Donor-Gruppen

Jep ..... , som ser meget rart, jeg må have glemt, at en.

Samsung er kendt for at gøre store paneler, så bør det være fint .... har også 3 år fabrikanternes garanti, som er betryggende.
Old 9. juni 2009, 06:10
Medlem Gruppen

Jeg har en Acer X233H, dens en stor moniter og det er skidt billige, 23''
gøre, bliver du ofrer en tomme. den har VGA og DVI, som er rart og sin fulde HD 1920x1080 og har en ordentlig 16:9 bredformat. Den Acer også leveres i 24''

BenQ E2400HD er også en meget god overvåge tilsyneladende.

Og jeg er enig med Phil, Samsung har store paneler, tror jeg, de leverer Sony med paneler til deres Bravia T.V 'S.
Old 9. juni 2009, 06:11
Medlem Gruppen

Jeg har en Acer X233H, dens en stor moniter og det er skidt billige, 23''
gøre, bliver du ofrer en tomme. den har VGA og DVI, som er rart og sin fulde HD 1920x1080 og har en ordentlig 16:9 bredformat. Den Acer også leveres i 24''

BenQ E2400HD er også en meget god overvåge tilsyneladende.

Og jeg er enig med Phil, Samsung har store paneler, tror jeg, de leverer Sony med paneler til deres Bravia T.V 'S.
Old 10. juni 2009, 03:03
Donor-Gruppen

Okay, Cheers både du, jeg tror jeg skal gå til et Samsung, da deres specs og ser er stor, og de er blandt de billigste. Men er der nogen mærker jeg bør holde sig fra?

Jeg har også været en smule bekymret over døde pixels, hvor almindeligt er det, og hvor mange producenter erstatte den enhed, hvis der er nogen?

Også vil jeg bare mærke jeg lavede en tastefejl i overskriften til mit emne, det burde have været "New Monitor, eny Recomendations? "Hvis nogen kunne ændre det til mig, så ville det være dejligt.
Old 10. juni 2009, 04:11
Donor-Gruppen

De fleste skærme i disse dage er opført som klasse 2 .... kun monitorer bruges til militære eller Aviation formål er klasse 1, og disse vil blive mega dyrt, hvis du var i stand til at købe en.

Der er en ISO (13406-2), Som dækker skærme, men ikke alle producenter arbejde til det, især kinesiske / Taiwan import jobbies. Har en læser her for mere info.

Bare undgå billige ukendte mærker og resten vil normalt være på et par.

Hvis det er nogen trøst, har jeg aldrig set en død pixel på et Samsung-skærmen, men jeg er sikker på, at nogen har
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.