![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tja, jeg har været lidt ud af spillet for nylig, og aldrig rigtig været meget "i kredsløb" med skærme, så jeg har brug for hjælp.
Jeg kan se tv på det lidt, men først og fremmest, at det bliver brugt til min pc, med nogle spil. Jeg kender min gfx kort er ikke stor, så vil ikke være i stand til at spille høje ende spil på høj præcision i fuld opløsning, men jeg håber at opgradere alt rimeligt hurtigt alligevel. Håber nogen kan pege mig i den rigtige retning. Og hvis du skal rydde op, så spørg ![]() Tak Mit system: Første OC
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg købte dette en et par uger siden fra ebuyer og jeg er meget tilfreds med det.
|
|||
|
|||
|
Hmm, det ligner en nice skærm, og på en meget attraktiv pris, men jeg tror, jeg er stadig ønsker en 24 "
Cheers for at selvom philthomas EDIT: Jeg glemte at nævne i mit første indlæg, jeg er også villig til at overveje anden side enheder, hvis nogen ønsker at sælge en. |
|
|
|||
|
|||
|
Hmm, jeg ville foretrække DVI, som jeg gør en forskel i billedkvalitet med min nuværende skærm mellem DVI og VGA. Så efter et hurtigt kig, så jeg denne skærm og fra de ser på det, er det den samme skærm, blot med DVI, og med en højde indstilleligt stå, er det korrekt, eller har jeg glemt noget?
|
|
|
|||
|
|||
|
Jep ..... , som ser meget rart, jeg må have glemt, at en.
Samsung er kendt for at gøre store paneler, så bør det være fint .... har også 3 år fabrikanternes garanti, som er betryggende. |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har en Acer X233H, dens en stor moniter og det er skidt billige, 23''
gøre, bliver du ofrer en tomme. den har VGA og DVI, som er rart og sin fulde HD 1920x1080 og har en ordentlig 16:9 bredformat. Den Acer også leveres i 24'' BenQ E2400HD er også en meget god overvåge tilsyneladende. Og jeg er enig med Phil, Samsung har store paneler, tror jeg, de leverer Sony med paneler til deres Bravia T.V 'S. |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har en Acer X233H, dens en stor moniter og det er skidt billige, 23''
gøre, bliver du ofrer en tomme. den har VGA og DVI, som er rart og sin fulde HD 1920x1080 og har en ordentlig 16:9 bredformat. Den Acer også leveres i 24'' BenQ E2400HD er også en meget god overvåge tilsyneladende. Og jeg er enig med Phil, Samsung har store paneler, tror jeg, de leverer Sony med paneler til deres Bravia T.V 'S. |
|
|
|||
|
|||
|
Okay, Cheers både du, jeg tror jeg skal gå til et Samsung, da deres specs og ser er stor, og de er blandt de billigste. Men er der nogen mærker jeg bør holde sig fra?
Jeg har også været en smule bekymret over døde pixels, hvor almindeligt er det, og hvor mange producenter erstatte den enhed, hvis der er nogen? Også vil jeg bare mærke jeg lavede en tastefejl i overskriften til mit emne, det burde have været "New Monitor, eny Recomendations? "Hvis nogen kunne ændre det til mig, så ville det være dejligt. |
|
|
|||
|
|||
|
De fleste skærme i disse dage er opført som klasse 2 .... kun monitorer bruges til militære eller Aviation formål er klasse 1, og disse vil blive mega dyrt, hvis du var i stand til at købe en.
Der er en ISO (13406-2), Som dækker skærme, men ikke alle producenter arbejde til det, især kinesiske / Taiwan import jobbies. Har en læser her for mere info. Bare undgå billige ukendte mærker og resten vil normalt være på et par. Hvis det er nogen trøst, har jeg aldrig set en død pixel på et Samsung-skærmen, men jeg er sikker på, at nogen har
|