vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Uusi Monitor, ja kirjoittaja?

Reply

Thread Tools
Old 8 kesäkuu 2009, 04:25
Rahoittajien ryhmän

Default Uusi Monitor, ja kirjoittaja?

No olen ollut pikemminkin pois silmukkaselaimessa äskettäin, eikä koskaan todella ollut hyvin "in the loop" kanssa seuraa, joten tarvitsen apua.

Olen HAKU ostamaan uutta seuraa, olen halunnut:
  • Widescreen
  • atleast 24 "
  • 1920 * 1200 päätöslauselman
  • DVI
  • Hyvä kontrasti. Kontrasti hinnat voidaan mitata eri tavoin, niin kuinka voin vertailla niitä?
  • Hyvä virkistystaajuutta. Mieluummin enintään 5ms
  • ei paljon enemmän kuin noin £ 200, voin mennä hieman korkeampi, mutta eivät halua mennä paljon suurempi.

Voisin katsella TV on se vähän, mutta pääasiassa se aikoo käyttää minun PC, joidenkin pelaamista. Tiedän, että gfx kortti ei ole suuri, joten ei voi olla huippuluokan pelejä korkea yksityiskohtaisesti täysi resoluutio, mutta olen haluavat päivittää kaikki kohtuudella pian joka tapauksessa.

Hope joku kohta minut oikeaan suuntaan. Ja jos jotakin tarvitsee raivaavien, kysy

Kiitos

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 8 kesäkuu 2009, 05:24
Rahoittajien ryhmän

Ostin tämä muutama viikko sitten ebuyer ja olen hyvin tyytyväinen siihen.
Se on vain 22 ", mutta oli super hinta ja laatu on erinomainen.
Lisätyt bonus on ... se on 2 x HDMI-liitännät, sekä VGA, mikä tekee siitä mukavan ja tulevia todisteita.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 8 kesäkuu 2009, 09:21
Rahoittajien ryhmän

Hmm, joka näyttää kiva seurata, ja erittäin houkutteleva hinta, kuitenkin mielestäni olen edelleen haluavat 24 "
Cheers, että vaikka philthomas

EDIT: Olen myös unohti mainita minun ensimmäinen viesti, olen myös valmis harkitsemaan toisen käden yksikköä, jos joku haluaa myydä yhden.
Old 8 kesäkuu 2009, 10:20
Rahoittajien ryhmän

Jos haluat 24 "..... tämä alk. Samsung on £ 202,50 sopii kaikki vaatimukset.
Samsung paneelit ovat jopa siellä paras ..... vain vga tuloliitin tämä tosin.
Old 8 kesäkuu 2009, 14:22
Rahoittajien ryhmän

Hmm, haluaisin mieluummin, DVI, niin kuin minä ilmoitus ero kuvanlaadussa minun nykyinen seurata välillä DVI ja VGA. Joten jälkeen vilkaista, näin tähän näyttölaitteeseen ja sieltä näyttää sen, se on sama seurata, vain DVI, ja joiden korkeus säädettävissä seistä, onko tämä oikein, tai ovat kaipasin jotain?
Old 9 kesäkuu 2009, 00:53
Rahoittajien ryhmän

Yep ..... että näyttää todella hyvältä, minulla on unohtunut, että yksi.

Samsung ovat tunnettuja siitä, että suuri paneelit, niin se olisi hienoa .... on myös 3 vuotta valmistajien takuu, joka on rauhoittavaa.
Old 9 kesäkuu 2009, 06:10
Jäsen

Minulla on Acer X233H, sen suuri moniter ja sen Pilkkahintainen, 23''
tehdä sinulle uhraa tuumaa. se on VGA-ja DVI, mikä on mukavaa ja täysi HD 1920x1080 ja on asianmukainen 16:9 laajakuva. The Acer myös tulee 24''

Benq E2400HD on myös erittäin hyvä seurata ilmeisesti.

Ja olen samaa mieltä phil, Samsung tehdä on suuri paneelit, Uskon, että he toimittavat Sonyn kanssa paneelit niiden Bravia T.V "s.
Old 9 kesäkuu 2009, 06:11
Jäsen

Minulla on Acer X233H, sen suuri moniter ja sen Pilkkahintainen, 23''
tehdä sinulle uhraa tuumaa. se on VGA-ja DVI, mikä on mukavaa ja täysi HD 1920x1080 ja on asianmukainen 16:9 laajakuva. The Acer myös tulee 24''

Benq E2400HD on myös erittäin hyvä seurata ilmeisesti.

Ja olen samaa mieltä phil, Samsung tehdä on suuri paneelit, Uskon, että he toimittavat Sonyn kanssa paneelit niiden Bravia T.V "s.
Old 10 kesäkuu 2009, 03:03
Rahoittajien ryhmän

Selvä, Cheers molemmat teistä, luulen, että aion olla meneillään Samsung, koska niiden tiedot ja näyttää ovat suuria, ja ne ovat halvimpia. Mutta Onko tuotemerkit minun pitäisi pysyä poissa?

Olen myös ollut hieman huolissani kuolleita pikseleitä, kuinka se on, ja kuinka monet valmistajat korvata yksikkö onko?

Myös minä vain huomannut Tein typo, otsikossa minun aiheen olisi pitänyt olla "Uusi Monitor, jokay Kirjoittaja? "Jos joku voisi muuttaa sen minulle, että olisi hienoa.
Old 10 kesäkuu 2009, 04:11
Rahoittajien ryhmän

Useimmat seuraa näinä päivinä on lueteltu luokka 2 .... vain monitoreja, joita käytetään sotilas-tai Aviation tarkoituksiin, ovat luokan 1, ja nämä tulevat mega kalliita, jos sinulla oli mahdollisuus hankkia yksi.

On ISO (13406-2), Joka kattaa seuraa, mutta ei kaikkien valmistajien työtä sen puolesta, ennen kaikkea Kiina / Taiwan tuonti jobbies. On lukenut tässä lisätietoja.

Just välttää halvalla tuntemattomia merkkejä ja loput yleensä kaikkia tasavertaisesti.

Jos se mitään lohduttaa, en ole koskaan nähnyt kuollut pikseli on Samsungin näyttö, mutta olen varma, että joku on
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Monitor syttyy ja tietokone käynnistyy, mutta näytön ei näy mitään mida Rautatavaran Chat 1 9th Jun 2009 15:05
Kloonaus 3rd valvomaan Dual seurata kortin Desertfish Graphics Cards & Näytöt 7 31. Maaliskuu 2008 12:43
Kirjoittaja talousarvion kannettava tietokone matthew5276 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 5 4th Feb 2008 11:57
LCD-näyttö - Nykyinen seurata ... Tietokone eä Rautatavaran Chat 5 6. lokakuu 2006 01:33
Monitor - Asianomaisille ostaa laajakuvamuoto seurata ... Snake Rautatavaran Chat 8 26. Sep 2006 10:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.