![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou heb ik al eerder uit de lus kort en nooit echt erg "in de loop" met beeldschermen, zodat ik wat hulp nodig.
Ik kan tv kijken op een klein beetje, maar in de eerste plaats gaat om gebruikt te worden voor mijn PC, met een aantal spellen. Ik weet dat mijn gfx kaart is niet groot, dus zal niet kunnen spelen, high-end games op high detail op volledige resolutie, maar ik hoopte te upgraden alles toch redelijk snel. Hoop dat iemand kan me in de goede richting. En als er iets moet opruimen, net vragen ![]() Bedankt Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik kocht dit een een paar weken geleden uit ebuyer en ik ben erg blij mee.
Het is slechts 22 ", maar was een super prijs en de kwaliteit is uitstekend. De toegevoegde bonus ... hij heeft 2 x HDMI-aansluitingen, evenals VGA, dat maakt het leuk en toekomstbestendig. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Hmm, dat lijkt op een mooie monitor en op een zeer aantrekkelijke prijs, maar ik denk dat ik ben nog steeds wil een 24 " Cheers voor dat al philthomas EDIT: Ik vergat ook te vermelden in mijn eerste post, ik ben ook bereid te overwegen tweedehands eenheden, of er iemand is op zoek naar een verkoop. |
|
| |||
| |||
| Hmm, ik zou liever DVI, als ik een verschil in beeldkwaliteit met mijn huidige monitor tussen DVI en VGA. Dus na een snelle blik, ik zag Deze monitor en van het uiterlijk ervan, het is dezelfde monitor, alleen met DVI, en met een in hoogte verstelbare standaard, is dit juist is, of heb ik iets gemist? |
|
| |||
| |||
| Yep ..... dat ziet er heel mooi, moet ik hebben gemist dat een. Samsung staan bekend voor het maken van grote panelen, dus het moet wel goed .... heeft ook 3 jaar garantie fabrikanten, dat is geruststellend. |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Acer X233H, zijn een groot moniter en het is spotgoedkoop, 23'' denkt u zult offeren inch. zij heeft VGA-en DVI, dat is leuk en de Full HD 1920x1080 en heeft goede 16:9 breedbeeld. De Acer komt ook in 24'' Benq E2400HD is ook een zeer goede monitor blijkbaar. En ik ben het eens met Phil, Samsung hebben grote panelen, ik denk dat zij het aanbod van Sony met panelen voor hun Bravia T.V 's. |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Acer X233H, zijn een groot moniter en het is spotgoedkoop, 23'' denkt u zult offeren inch. zij heeft VGA-en DVI, dat is leuk en de Full HD 1920x1080 en heeft goede 16:9 breedbeeld. De Acer komt ook in 24'' Benq E2400HD is ook een zeer goede monitor blijkbaar. En ik ben het eens met Phil, Samsung hebben grote panelen, ik denk dat zij het aanbod van Sony met panelen voor hun Bravia T.V 's. |
|
| |||
| |||
| Oke, Cheers jullie, ik denk dat ik te gaan voor een Samsung, als hun specs en ziet zijn groot, en ze behoren tot de goedkoopste. Maar zijn er merken Ik zou wegblijven uit? Ik heb ook een beetje bezorgd over dode pixels, hoe vaak komt het, en hoe veel fabrikanten ter vervanging van het apparaat of er? Ook ik gemerkt heb ik een typfout in de titel van mijn onderwerp moet zijn "Nieuwe Monitor, eeny Recomendations? "Als iemand kan veranderen dat het voor mij, dat zou geweldig zijn. |
|
| |||
| |||
| De meeste monitoren deze dagen zijn zoals vermeld klasse 2 .... alleen monitoren gebruikt voor militaire doeleinden of Aviation zijn klasse 1 en deze zullen worden mega duur, als je in staat waren om een bron. Er is een ISO-normen (13406-2) Die betrekking monitoren, maar niet alle fabrikanten werken aan het, met name Chinees / Taiwan importeren jobbies. Hebben een gelezen hier voor meer info. Net om de goedkope onbekende merken en de rest zal normaal allemaal op een lijn. Als het een troost, ik heb nooit gezien dat een dode pixel op een Samsung scherm, maar ik weet zeker dat iemand heeft |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Monitor oplicht en de computer opstart, maar de monitor niet wordt weergegeven wat | Mida | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 9 juni 2009 15:05 |
| Klonen een 3de monitor Dual monitor kaart | Desertfish | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 31 mrt 2008 12:43 |
| Recomendations voor de begroting laptop | matthew5276 | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | De 4 februari 2008 11:57 |
| Lcd Monitor - Uw huidige monitor ... | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 5 | 6 okt 2006 01:33 |
| Monitor - Interesse voor de aankoop van een groot scherm volgen ... | Snake | Algemeen Hardware Chat | 8 | 26e Sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |