![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel jeg har heller ut av loopen nylig, og egentlig aldri vært veldig "i loop" med skjermer, så jeg trenger litt hjelp.
Jeg kan se på TV på den litt, men først og fremst den skal brukes til min PC, med litt spilling. Jeg vet gfx kortet er ikke stor, så vil ikke kunne spille avanserte spill på høyt detalj i full oppløsning, men jeg håper å oppgradere alt rimelig fort uansett. Håper noen kan peke meg i riktig retning. Og hvis noe må klar, bare spør ![]() Takk Min System: Først OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kjøpte denne et par uker siden fra ebuyer og jeg er veldig fornøyd med den.
| |||
| |||
| Hmm, det ser ut som en fin skjerm, og til en svært attraktiv pris, men jeg tror jeg fortsatt ønsker en 24 " Skål for det om philthomas EDIT: Jeg glemte å nevne i mitt første innlegg, er jeg også villig til å vurdere andre hånden enheter, hvis noen er ute for å selge en. |
|
| |||
| |||
| Hmm, jeg ville foretrekke DVI, som jeg merker en forskjell i bildekvalitet med min nåværende skjerm mellom DVI og VGA. Så etter en rask titt, så jeg denne skjermen og fra de ser på det, er det samme skjerm, bare med DVI, og med en høyde justerbart stativ, er dette riktig, eller har jeg gått glipp av noe? |
|
| |||
| |||
| Jepp ..... som ser veldig flott, jeg må ha glemt den. Samsung er kjent for å gjøre store paneler, så det bør være greit .... har også 3 år produsenter garanti, som er betryggende. |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Acer X233H, dens stor moniter og det er skitt billig, 23'' Gjør du ofre en tomme. den har VGA og DVI, som er fin og full HD 1920x1080 og har riktig 16:9 widescreen. The Acer kommer også i 24'' Benq E2400HD er også en svært god skjerm tilsynelatende. Og jeg er enig med phil, Samsung har store paneler, jeg tror de leverer Sony med paneler for sine Bravia T.V 's. |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Acer X233H, dens stor moniter og det er skitt billig, 23'' Gjør du ofre en tomme. den har VGA og DVI, som er fin og full HD 1920x1080 og har riktig 16:9 widescreen. The Acer kommer også i 24'' Benq E2400HD er også en svært god skjerm tilsynelatende. Og jeg er enig med phil, Samsung har store paneler, jeg tror de leverer Sony med paneler for sine Bravia T.V 's. |
|
| |||
| |||
| Alright, Cheers begge to, jeg tror jeg skal gå for en Samsung, som deres spesifikasjoner og ser er store, og de er blant de billigste. Men er det noen merker jeg bør holde deg unna? Jeg har også vært litt bekymret for døde piksler, hvor vanlig er det og hvor mange produsenter erstatte enheten hvis det er noen? Også, jeg bare merke Jeg gjorde en skrivefeil i tittelen på mitt tema burde det ha vært "New Monitor, eny Recomendations? "Hvis noen kunne endre det for meg, det ville være fint. |
|
| |||
| |||
| De fleste skjermer i disse dager er oppført som klasse 2 .... bare skjermer brukt til militære eller Aviation formål er klasse 1, og disse vil bli mega dyrt, hvis du kunne kilde én. Det er en ISO (13406-2) Som dekker skjermer, men ikke alle produsenter arbeidet til det, spesielt kinesisk / Taiwan importere jobbies. Har lest her for mer info. Bare unngå billige ukjente merker og resten vil normalt være på linje. Hvis det er noen trøst, jeg har aldri sett en død piksel på en Samsung-skjermen, men jeg er sikker på at noen har |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Monitor tennes og datamaskinen starter opp, men skjermen ikke viser noe | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Kloning et 3. overvåke på dobbel skjerm kort | Desertfish | Kabinetter & Skjermer | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| Recomendations for budsjettet laptop | matthew5276 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 4 feb 2008 11:57 |
| LCD-skjerm - Din nåværende skjerm ... | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 6 okt 2006 01:33 |
| Monitor - interessert i å kjøpe en widescreen-skjerm ... | Snake | General Hardware Chat | 8 | 26. sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |