mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Nye system bygge - Ingen visning på Tænd

Reply

Thread Tools
Old 2 marts 2009, 18:55
Ny Medlem Gruppen

Default Nye system bygge - Ingen visning på Tænd

Hey gutter,

im opbygge et system og mit vid-kortet har 2 DVI udgange. im benytter en DVI-VGA adapter, men skærmen bliver noget signal. Den mobo ikke har ombord video så Ive fik til at køre det igennem kortet. dens en PNY XLR8 9800 GT 1GB.

Jeg har ikke Windows indlæses på hd endnu (obviously. ..). Kortet har magt og alt det jazz. Skærmen er en af de grundlæggende dell fladskærm LCD-skærme. og jeg dont have alle skærme med DVI ...

Alle ideer, Im hurtin ...

Heres mere detaljerede specs.

Bundkort: ECS PA1MVP
Strømforsyning: Thermaltake Purepower 500
RAM: Kingston Valueram 1GB (x2)
Processor:Intel Pentium D 945 dual core 3.4 GHz, 800 MHz FSB, 2x2 L2 Cache
CD / DVD: Tosiba Samsung DVD-brænder
Skærm: Microtek C783, Basic Dell Flat Panel

Jeg har prøvet både skærme og ikke lykken med enten.
Jeg fik Ahold af pny og de fortalte mig at tale med ECS om jumper indstillinger på mobo. men ECS har endnu til at reagere ...
Old 2 marts 2009, 19:39
Administrator Gruppen

Ikke en skærm fejl / problem, monitorens siger intet display som pc'en er ikke udsende et signal til det.

Dette kan skyldes, at systemet ikke er tilsluttet helt eller en bestemt del er defekt, vil det PSU eller mobo.

Tid til at fratage det ned til det strengt nødvendige, og se om det virker, mister mere end 1 stick eller ram, drevene og enhver tilføje kort.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3 marts 2009, 02:29
Donor-Gruppen

Purepowers har en tendens til at blæse op. Det ville være min mistanke, men man forsøger blot stripping den ned og se, hvad der sker.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 3 marts 2009, 05:05
Ny Medlem Gruppen

Træk en stok af RAM, og prøv igen, hvis det ikke virker, swap dem over
Old 3 marts 2009, 18:41
Ny Medlem Gruppen

ok jeg forsøgte flere primærenheder, 3 skærmkort (pcix og PCI) frakoble drev og fjerner RAM. Enten det er en sweater eller en død mobo medmindre nogen har flere ideer.
Old 3 marts 2009, 18:44
Ny Medlem Gruppen

i tilfælde er det mobo, og de plejer gøre noget for mig, Er der nogen har forslag til en ny?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Nybyggeri med Asus P5Q SE-nr Beeps / post eller Display namenone General Hardware Chat 2 10 September 2009 14:08
Laptop Hjælp! - Maskinen vil ikke Tænd Eller Display Anything moonron Laptops, Mobiles & PDA'er 1 11 juli 2009 13:33
Hvad er galt - Ny bygge plejer magt op lnicole General Hardware Chat 4 10. jun 2009 14:21
Alle USB-enheder uden selvstændig strømforsyning hænger mit system eller gøre systemet kører meget langsomt Lightfoot General Hardware Chat 10 18 marts 2009 05:48
ACER 5720z Laptop - nr. vise om magten på GREGLOVE Laptops, Mobiles & PDA'er 5 27 februar 2009 21:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.