![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter, im opbygge et system og mit vid-kortet har 2 DVI udgange. im benytter en DVI-VGA adapter, men skærmen bliver noget signal. Den mobo ikke har ombord video så Ive fik til at køre det igennem kortet. dens en PNY XLR8 9800 GT 1GB. Jeg har ikke Windows indlæses på hd endnu (obviously. ..). Kortet har magt og alt det jazz. Skærmen er en af de grundlæggende dell fladskærm LCD-skærme. og jeg dont have alle skærme med DVI ... Alle ideer, Im hurtin ... Heres mere detaljerede specs. Bundkort: ECS PA1MVP Strømforsyning: Thermaltake Purepower 500 RAM: Kingston Valueram 1GB (x2) Processor:Intel Pentium D 945 dual core 3.4 GHz, 800 MHz FSB, 2x2 L2 Cache CD / DVD: Tosiba Samsung DVD-brænder Skærm: Microtek C783, Basic Dell Flat Panel Jeg har prøvet både skærme og ikke lykken med enten. Jeg fik Ahold af pny og de fortalte mig at tale med ECS om jumper indstillinger på mobo. men ECS har endnu til at reagere ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke en skærm fejl / problem, monitorens siger intet display som pc'en er ikke udsende et signal til det.
Dette kan skyldes, at systemet ikke er tilsluttet helt eller en bestemt del er defekt, vil det PSU eller mobo. Tid til at fratage det ned til det strengt nødvendige, og se om det virker, mister mere end 1 stick eller ram, drevene og enhver tilføje kort. Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Purepowers har en tendens til at blæse op. Det ville være min mistanke, men man forsøger blot stripping den ned og se, hvad der sker.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Træk en stok af RAM, og prøv igen, hvis det ikke virker, swap dem over |
|
| |||
| |||
| ok jeg forsøgte flere primærenheder, 3 skærmkort (pcix og PCI) frakoble drev og fjerner RAM. Enten det er en sweater eller en død mobo medmindre nogen har flere ideer. |
|
| |||
| |||
| i tilfælde er det mobo, og de plejer gøre noget for mig, Er der nogen har forslag til en ny? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Nybyggeri med Asus P5Q SE-nr Beeps / post eller Display | namenone | General Hardware Chat | 2 | 10 September 2009 14:08 |
| Laptop Hjælp! - Maskinen vil ikke Tænd Eller Display Anything | moonron | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 11 juli 2009 13:33 |
| Hvad er galt - Ny bygge plejer magt op | lnicole | General Hardware Chat | 4 | 10. jun 2009 14:21 |
| Alle USB-enheder uden selvstændig strømforsyning hænger mit system eller gøre systemet kører meget langsomt | Lightfoot | General Hardware Chat | 10 | 18 marts 2009 05:48 |
| ACER 5720z Laptop - nr. vise om magten på | GREGLOVE | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 27 februar 2009 21:53 |
| Thread Tools | |
| |