![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey guys, im de opbouw van een systeem en mijn vid kaart heeft 2 DVI uitgangen. IM met behulp van een DVI-VGA adapter, maar de monitor krijgt geen signaal. Het mobo heeft geen onboard video dus Ive kreeg om het uit te voeren door middel van de kaart. its a PNY XLR8 9800 GT 1GB. Ik heb geen windows geladen op de HD nog (obviously. ..). De kaart heeft de macht en dat jazz. De monitor is een van de fundamentele dell flat panel LCD's. en i dont hebben monitoren met DVI ... Any ideas, Im hurtin ... Heres meer gedetailleerde specs. Moederbord: ECS PA1MVP Stroomvoorziening: Thermaltake Purepower 500 RAM: Kingston Valueram 1GB (x2) Processor:Intel Pentium D 945 Dual Core 3.4 Ghz, 800MHz FSB, 2x2 L2 Cache CD / DVD: Tosiba Samsung DVD-brander Monitor: Microtek C783, Basic Dell Flat Panel Ik heb geprobeerd beide monitoren en geen geluk met de extensie. i got ahold van PNY en zij vertelde me te praten met ECS over jumper instellingen op het mobo. ECS, maar heeft nog te reageren ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet een monitor fout / probleem op de monitor zegt geen display als de PC is niet het uitsturen van een signaal is.
Dit zou kunnen worden omdat het systeem niet is aangesloten geheel of een deel is defect, waarschijnlijk de PSU of mobo. Tijd om te strippen zij tot het strikt noodzakelijke en kijk of het werkt, verliest meer dan 1 stok of een ram, de stations en alle add on kaarten. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Purepowers hebben de neiging op te blazen. Dat zou mijn vermoeden, maar we proberen gewoon het strippen van het naar beneden en zie wat er gebeurt.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Trek een stok RAM en probeer het opnieuw, als dat niet werkt, ruilen ze over |
|
| |||
| |||
| ok Ik probeerde meerdere psus, 3 videokaarten (pcix en PCI) Koppel-stations en het verwijderen van de ram. Ofwel zijn een jumper of een dode mobo, tenzij iemand nog meer ideeën. |
|
| |||
| |||
| in het geval het de mobo en ze gewoon doen wat voor mij, heeft iemand suggesties voor een nieuwe? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwbouw met Asus P5Q SE-nr pieptonen / post of Display | namenone | Algemeen Hardware Chat | 2 | 10 september 2009 14:08 |
| Laptop Help! - De machine niet op Power Of Display Anything | moonron | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 11 jul 2009 13:33 |
| Whats verkeerde - Nieuwe bouwen wont power up | lnicole | Algemeen Hardware Chat | 4 | 10 jun 2009 14:21 |
| Alle USB-apparaten zonder onafhankelijke stroomvoorziening hangt mijn systeem of het systeem loopt erg traag | Lightfoot | Algemeen Hardware Chat | 10 | 18 mrt 2009 05:48 |
| ACER 5720z Laptop - Geen weergave op het vermogen van | GREGLOVE | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 27 feb 2009 21:53 |
| Thread Tools | |
| |