![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi im neers restarded ja reinsstalled niitä aw täällä ja sai ongelma Toivon, että joku voi auttaa minua i juuri uuden näyttösovittimen minun pc, koska minulla oli linjat läpi minun näytön sitten sain sinisen ruudun sanomalla minun pc oli shutdown on suojaamiseksi ongelma wit hmy grafiikka kuljettaja tai laitteeseen. i uninstalled minun graphic kuljettajien uudelleenasennettavien ja edelleen sai linjat myöhemmin i menettäneet kaiken näyttö minun seurata i otti vanhan kortin (xfx 8600 gt 256 meg) ja asensi newcard (xfx 9600 GSO 768 meg kortin ja vielä saanut mitään grafiikka kukaan tiedä, mikä ongelma voisi olla? i arvostaa apua voin saada kiitos ..... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Todennäköisesti PSU.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Cant näyttävät Asenna PCI Langaton kortti | robina80 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 15 syyskuu 2009 00:55 |
| Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät | elioenai | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2009 14:49 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| Mikä 9600 fx kortin? | harryc | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 2. Jun 2008 15:16 |
| Olen yrittänyt asentaa ohjaimen video-kortin ja saat tämän viestin | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 24th Jan 2008 14:24 |
| Thread Tools | |
| |