![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Specs
N7AD SLI MOBO Quad kerne CPU 650psu 6meg ram 3 monitorer 2x15 1x17 Windows XP Pro 32bit OS 2 x GeForce 9800 GT 1gig ddr3 grafikkort slidsede dem i og startet op og fik noget signal og 8 bipper, tog en ud og fik det samme, så realiseret kan jeg ikke har vendt xfire kortet rundt, så gjorde det sættes begge kort tilbage i og samme skete ingen signal og 8 bipper disse dont kræver uafhængige strømforsyninger som der ikke er nogen butikker eller fører til denne funktion, efterfulgt Ikke ønsker at gå længere risikere skader af nogen art, geninstalleret gamle kort til at komme på her og selvfølgelig arbejder fint selv om jeg havde 3 indefryse ups forsøger at få online .... enhver suggestuions???? der er en SLI bro, som jeg endnu ikke har prøvet, men hvis det ikke fungerer med et enkelt og klart jeg gjorde ikke ønsker at forsøge med 2 kort og bro |
|
|
|||
|
|||
|
Er du sikker på, at de dont kræve en 6pin PCI-E energitilførsel fra din PSU? fotografierne ive netop googled synes at have dem.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ja, du ikke vil være i stand til at trække så meget strøm gennem PCI-E bus jeg ikke tror.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|