![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Specificaties N7AD SLI mobo Quad Core CPU 650psu 6meg ram 3 monitoren 2x15 1x17 windows xp pro 32bit OS 2 x GeForce 9800 GT 1gig DDR3 grafische kaarten sleuven in en opgestart en heb geen signaal en 8 piept, heeft een op en kreeg het zelfde, dan besefte ik kan niet ingeschakeld xfire de kaart rond, dus dat deed beide kaarten terug in en hetzelfde gebeurde, geen signaal en 8 pieptonen deze dont vereisen onafhankelijke voedingen als er geen verkooppunten of leads voor deze functie, gevolgd Niet te willen verder te gaan met gevaar voor schade van welke aard dan ook, opnieuw oude kaarten te komen hier en uiteraard werkt prima, ook al had ik 3 vriezer ups proberen om online .... elke suggestuions?? er is een SLI-brug die ik heb nog niet geprobeerd, maar als het niet werkt met een en uiteraard i didnt wilt proberen met 2 kaarten en brug |
|
| |||
| |||
| weet je zeker dat zij dont een 6pin PCI-E power input van je PSU? de foto's ive googled gewoon lijken te hebben. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, je bent niet in staat te stellen dat veel macht via de PCI-E bus ik niet denken.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| BFG GeForce 9800GT OC - Foto Messed Up Compleet! | Crofalcon | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 28 september 2009 17:31 |
| Palit 9800GT grafische kaart problemen | lnicole | Grafische Kaarten & Monitors | 0 | 13 jun 2009 01:12 |
| Biostar TA790GX XE 5.x en Nvidia 9800GT | chamomilia | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 10 jun 2009 10:45 |
| HD4830 of 9800GT grafische kaart | katana | Grafische Kaarten & Monitors | 10 | 17 mrt 2009 15:32 |
| GeForce 9800gt Info Needed - Wat Other Cards zou goed voor mij? | Jimmy Bond | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 16 mrt 2009 19:58 |
| Thread Tools | |
| |