![]() |
|
| |||
| |||
| Spesifikasjoner N7AD SLI MOBO Quad Core CPU 650psu 6meg ram 3 skjermer 2x15 1x17 Windows XP Pro 32bit OS 2 x GeForce 9800 GT 1gig ddr3 grafikkort slotted dem og oppstart opp og fikk ingen signaler og 8 piper, fant en ut og fikk det samme, så innså jeg har ikke slått til xfire kortet rundt, så gjorde det settes begge kortene igjen og samme skjedde, ingen signal-og 8 piper disse dont krever uavhengige strømforsyninger som det ikke er noen uttak eller leder for denne funksjonen, etterfulgt Ikke ønsker å gå videre risikere skader av noe slag, reinstallert gamle kortene vil komme på her og tydeligvis fungerer greit selv om jeg hadde 3 fryse vinduer prøver å få nettet .... noen suggestuions?? det er en SLI bridge at jeg ikke har prøvd, men hvis det ikke fungerer med ett og åpenbart i didnt vil prøve med 2 kort og bro |
|
| |||
| |||
| er du sikker på at de ikke krever en 6pin PCI-E effekt fra PSU? bildene Ive bare googled synes å ha dem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, du er ikke til å kunne trekke så mye strøm gjennom PCI-E bussen tror jeg ikke.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|