![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Specs N7AD SLI MOBO Quad Core CPU 650psu 6meg RAM 3 monitorer 2x15 1x17 Windows XP Pro 32bit OS 2 x GeForce 9800 GT 1gig DDR3 grafikkort slitsad dem och startat upp och har ingen signal och 8 piper tog en och blev samma, då insåg jag kanske inte har vänt xfire kortet runt, det gjorde att sätta både kort igen och samma sak hände, ingen signal och 8 piper dessa dont kräver oberoende nätaggregat eftersom det inte finns några butiker eller leder till denna funktion, följt Inte vill gå längre riskera skador av något slag, installeras gamla kort för att komma hit och uppenbarligen fungerar bra även om jag hade 3 frysa ups försöka få online .... någon suggestuions???? det finns en SLI brygga som jag ännu inte provat, men om det inte fungerar med en och naturligtvis i didnt vill försöka med 2 kort och bro |
|
| |||
| |||
| Är du säker på att de inte kräver en 6pin PCI-E ineffekt från din PSU? bilderna ive just googled ha dem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, du kommer inte att kunna dra så mycket ström via PCI-E buss tror jag inte.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|