![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok her er opsætningen:
9400GT - 2 DVI-I's, man går uden problemer til en DVI-D + HDCP monitor. Andet går til en adapter til VGA, som stik direkte i den anden skærm (som jeg virkelig irriteret med, fordi det var misdescribed om websted, er det en ældre udgave af samme model som min anden, så det har VGA " D-SUB "ikke DVI. PC erkender det er der (jeg har muligheder for det i nVidia CP osv.), men overvåge bare siger "intet signal", og går tomt. Jeg formoder, det er fordi det er VGA, og kortet er ikke udsende et analogt signal? Men jeg kan ikke finde muligheder for at ændre det overalt. Tak for hjælpen. Mit system: FordyPC
|
|
| |||
| |||
| Prøv dette. Højreklik på skrivebordet, Egenskaber. Indstillinger. Vælg den anden skærm, og sæt kryds i feltet "Udvid Windows-skrivebordet over til denne skærm". |
|
| |||
| |||
| Forsøgt at allerede. Det er alle, der er nedsat til det på pc'en udgangen af tingene, dvs. PC mener, at den fungerer, og der sendes et signal. Jeg har nu det arbejder med et DVI - VGA adapter i GPU og en crappy VGA føre til den skærm, der fungerer, men for et par mærkelige grunde, jeg ønsker at have Anstændigt DVI føre til DVI - VGA adapter i monitoren. (Selv om det naturligvis en anden adapter som det kvindelige / mandlige snarere end mænd / kvinder) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Det er nok bare at overvåge eller kortet ikke kunne lide adapter du brugte før. Men ..... Helt ærligt, der ikke er nogen forskel mellem din nye måde at gøre det, der fungerer, og DVI føre måde. De svageste gerne vil altid være VGA bly, og det gør ikke noget, hvor du ned konvertere, det vil stadig være den samme på skærmen. Det andet er jeg i tvivl om du nogensinde ville muligvis være i stand til at skelne mellem de to beslutninger. ![]() Dybest, glem det og god fornøjelse!
|
| |||
| |||
| Ja, mit største problem er, at jeg ikke kan lide den se af crappy generiske VGA bly, DVI føre jeg ønskede at bruge var højere kvalitet, og helt sikkert bevarer lidt bedre kvalitet, ikke at nogen af hvad jeg lige har sagt ville gøre så meget forskel. Oh well .. Jeg gætter på et tidspunkt vil jeg nødt til at erstatte to af dem alligevel, og når jeg ved jeg vil gøre dobbelt sikker på, at sælgeren faktisk Doe sælge mig den rigtige version! |
|
| |||
| |||
| Citat:
For anden gang , Det gør ikke noget, hvor du trin ned til VGA, kan det kun være en kvalitet. Enten VGA eller DVI. Med en lang DVI bly og en kort VGA føre er nøjagtig det samme som en lang VGA bly og en kort DVI bly.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 marts 2009 15:56 |
| Vil "Office 95" arbejde med "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februar 2009 17:01 |
| "Intet signal" på skærmen. Please help | Rapolyne | General Hardware Chat | 14 | 1st Dec 2008 13:08 |
| Kan ikke sætte "Aktiver" funktion "på" i Bios ref CD / DVD. | ashmehta | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 17th May 2008 02:56 |
| Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |