vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

"No Signal" - I Think It's Because It's VGA?

Reply

Thread Tools
Old 2 kesäkuu 2009, 09:54
Rahoittajien ryhmän

Default "No Signal" - I Think It's Because It's VGA?

Ok here's the setup:

9400GT - 2 DVI-I: n, yksi menee ilman ongelmia DVI-D + HDCP valvoa.

Toinen menee adapteri-VGA, joka pistokkeiden suoraan muihin seurata (jotka olen todella vihainen, koska se oli misdescribed sivustosta, se vanhempi versio, samaa mallia kuin minun toinen, niin se on VGA " D-SUB "ei DVI.

PC tunnustaa se on olemassa (olen vaihtoehdoista se nVidia CP jne.), mutta seurata vain lukee "No signal", ja se menee tyhjäksi.

Oletan, tämä johtuu siitä, että se on VGA-, ja kortti ei ole ulos analoginen signaali?

Mutta en voi löytää vaihtoehtoja muuttaa sitä missä tahansa.

Thanks for the help.

My System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Emolevy:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-muisti:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512 Mt
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optinen asema (t):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Asia / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (t):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 2 kesäkuu 2009, 13:41
Jäsen

Kokeile tätä.

Napsauta hiiren kakkospainikkeella työpöydän Ominaisuudet. Asetukset. Valitse toinen seurata ja rasti ruutuun "Laajenna Windows-työpöytä tähän näyttölaitteeseen".
Old 4 kesäkuu 2009, 10:30
Rahoittajien ryhmän

Yritin, että jo nyt.

It's all perustettu sitä PC loppuun asioita, toisin sanoen. PC pitää työ-ja lähettää signaalia.

Minulla on nyt se työ, jossa on DVI - VGA-sovitin on GPU ja kehno VGA johtaa monitori, joka toimii, mutta muutama outo syistä en halua

Ihmisarvoinen DVI johtaa DVI - VGA adapteri monitorin. (Vaikka se on tietenkin eri sovitin koska se nainen / mies kuin mies / nainen)
Old 4 kesäkuu 2009, 15:50
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Yritin, että jo nyt.

It's all perustettu sitä PC loppuun asioita, toisin sanoen. PC pitää työ-ja lähettää signaalia.

Minulla on nyt se työ, jossa on DVI - VGA-sovitin on GPU ja kehno VGA johtaa monitori, joka toimii, mutta muutama outo syistä en halua

Ihmisarvoinen DVI johtaa DVI - VGA adapteri monitorin. (Vaikka se on tietenkin eri sovitin koska se nainen / mies kuin mies / nainen)
Jos haluat olla rehellinen ...

Se on luultavasti vain siitä, että monitori tai kortti ei pitänyt adapterin olit käyttäen ennen.

Mutta .....

Oikeasti, ei ole mitään eroa uusi tapa tehdä se, joka toimii, ja DVI johtaa tavalla.

Heikoin kuten aina VGA johtaa, ja sillä ei ole väliä missä muuntaa, it'll edelleen samat monitorin.

Toiseksi epäilen te koskaan mahdollisesti voida erottaa toisistaan kaksi päätöslauselmaa.

Pohjimmiltaan unohtaa se ja nauti!

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 5 kesäkuu 2009, 08:37
Rahoittajien ryhmän

Joo, minun tärkein kysymys on se, että minua ei miellytä katso on kehno geneeristen VGA lyijyä, DVI johtaa halusin käyttö oli korkeampi laatu ja varmasti säilyy hieman parempaa laatua, ei mitään siitä, mitä juuri sanoin tekisi niin paljon eroa.

Oh well .. Luulen jossain vaiheessa Otan korvata molemmat joka tapauksessa, ja kun minä olen lupaustamme kaksinkertainen varma, että myyjä todella naarashirvi myydä minulle oikea versio!
Old 6 kesäkuu 2009, 14:56
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Joo, minun tärkein kysymys on se, että minua ei miellytä katso on kehno geneeristen VGA lyijyä, DVI johtaa halusin käyttö oli korkeampi laatu ja varmasti säilyy hieman parempaa laatua, ei mitään siitä, mitä juuri sanoin tekisi niin paljon eroa.

Oh well .. Luulen jossain vaiheessa Otan korvata molemmat joka tapauksessa, ja kun minä olen lupaustamme kaksinkertainen varma, että myyjä todella naarashirvi myydä minulle oikea versio!
Nope.

Jo toisen kerran , Sillä ei ole väliä missä vaiheessa se alas VGA, se voi olla vain yksi laatua. Joko VGA-tai DVI. , Jolla on pitkät DVI johtaa ja lyhyt VGA lyijy on täsmälleen sama kuin pitkän VGA johtaa ja lyhyt DVI johtaa.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.