![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ok here's the setup:
9400GT - 2 DVI-I: n, yksi menee ilman ongelmia DVI-D + HDCP valvoa. Toinen menee adapteri-VGA, joka pistokkeiden suoraan muihin seurata (jotka olen todella vihainen, koska se oli misdescribed sivustosta, se vanhempi versio, samaa mallia kuin minun toinen, niin se on VGA " D-SUB "ei DVI. PC tunnustaa se on olemassa (olen vaihtoehdoista se nVidia CP jne.), mutta seurata vain lukee "No signal", ja se menee tyhjäksi. Oletan, tämä johtuu siitä, että se on VGA-, ja kortti ei ole ulos analoginen signaali? Mutta en voi löytää vaihtoehtoja muuttaa sitä missä tahansa. Thanks for the help. My System: FordyPC
|
|
|
|||
|
|||
|
Kokeile tätä.
Napsauta hiiren kakkospainikkeella työpöydän Ominaisuudet. Asetukset. Valitse toinen seurata ja rasti ruutuun "Laajenna Windows-työpöytä tähän näyttölaitteeseen". |
|
|
|||
|
|||
|
Yritin, että jo nyt.
It's all perustettu sitä PC loppuun asioita, toisin sanoen. PC pitää työ-ja lähettää signaalia. Minulla on nyt se työ, jossa on DVI - VGA-sovitin on GPU ja kehno VGA johtaa monitori, joka toimii, mutta muutama outo syistä en halua Ihmisarvoinen DVI johtaa DVI - VGA adapteri monitorin. (Vaikka se on tietenkin eri sovitin koska se nainen / mies kuin mies / nainen) |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Quote:
Se on luultavasti vain siitä, että monitori tai kortti ei pitänyt adapterin olit käyttäen ennen. Mutta ..... Oikeasti, ei ole mitään eroa uusi tapa tehdä se, joka toimii, ja DVI johtaa tavalla. Heikoin kuten aina VGA johtaa, ja sillä ei ole väliä missä muuntaa, it'll edelleen samat monitorin. Toiseksi epäilen te koskaan mahdollisesti voida erottaa toisistaan kaksi päätöslauselmaa. ![]() Pohjimmiltaan unohtaa se ja nauti!
|
|
|||
|
|||
|
Joo, minun tärkein kysymys on se, että minua ei miellytä katso on kehno geneeristen VGA lyijyä, DVI johtaa halusin käyttö oli korkeampi laatu ja varmasti säilyy hieman parempaa laatua, ei mitään siitä, mitä juuri sanoin tekisi niin paljon eroa.
Oh well .. Luulen jossain vaiheessa Otan korvata molemmat joka tapauksessa, ja kun minä olen lupaustamme kaksinkertainen varma, että myyjä todella naarashirvi myydä minulle oikea versio!
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Jo toisen kerran , Sillä ei ole väliä missä vaiheessa se alas VGA, se voi olla vain yksi laatua. Joko VGA-tai DVI. , Jolla on pitkät DVI johtaa ja lyhyt VGA lyijy on täsmälleen sama kuin pitkän VGA johtaa ja lyhyt DVI johtaa.