mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

"No Signal" - Ik denk dat het komt omdat het is VGA?

Reply

Thread Tools
Old De 2 juni 2009, 09:54
Donor Groep

Default "No Signal" - Ik denk dat het komt omdat het is VGA?

Ok hier is de setup:

9400GT - 2 DVI-I's, een gaat zonder problemen naar een DVI-D + HDCP monitor.

Tweede gaat naar een naar-VGA-adapter, die stekkers rechtstreeks in de andere monitor (die ik ben echt boos, omdat het was misdescribed op de site, het is een oudere versie van hetzelfde model als mijn andere, dus het heeft VGA " D-SUB "niet DVI.

De pc herkent het is er (Ik heb opties voor het in nVidia CP enz.), maar de monitor gewoon zegt "No Signal" en loopt leeg.

Ik veronderstel dat dit is omdat het VGA, en de kaart is niet uitvoeren van een analoog signaal?

Maar, ik vind geen opties te veranderen overal.

Bedankt voor de hulp.
Old De 2 juni 2009, 13:41
Lid Fractie

Probeer deze.

Klik met de rechtermuisknop op het bureaublad, Eigenschappen. Instellingen. Selecteer de tweede monitor en aankruisen vak 'Windows-bureaublad uitbreiden naar deze monitor ".
Old 4 jun 2009, 10:30
Donor Groep

Dat al geprobeerd.

Het is allemaal opgezet voor het op de PC eind van zaken, dwz. De pc denkt dat het werkt en het verzenden van het signaal.

Ik heb nu het werken met een DVI - VGA-adapter in de GPU en een crappy VGA leiden tot het beeldscherm, dat werkt maar voor een paar rare redenen die ik wil hebben

Waardig leiden DVI naar DVI - VGA-adapter in de monitor. (Hoewel het natuurlijk een andere adapter als het mannelijke en vrouwelijke in plaats van man / vrouw)
Old 4 jun 2009, 15:50
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Dat al geprobeerd.

Het is allemaal opgezet voor het op de PC eind van zaken, dwz. De pc denkt dat het werkt en het verzenden van het signaal.

Ik heb nu het werken met een DVI - VGA-adapter in de GPU en een crappy VGA leiden tot het beeldscherm, dat werkt maar voor een paar rare redenen die ik wil hebben

Waardig leiden DVI naar DVI - VGA-adapter in de monitor. (Hoewel het natuurlijk een andere adapter als het mannelijke en vrouwelijke in plaats van man / vrouw)
Om eerlijk te zijn ...

Het is waarschijnlijk dat de monitor of de kaart niet als de adapter die u gebruikten voorheen.

Maar .....

Eerlijk, er is geen verschil tussen uw nieuwe manier van doen die werkt, en de DVI-lood manier.

De zwakste zoals altijd de VGA-lood, en maakt het niet uit waar je converteren, maar u nog steeds hetzelfde op de monitor.

Ten tweede betwijfel ik je ooit zou eventueel kunnen zeggen het verschil tussen de twee resoluties.

Kortom, vergeet het en geniet!

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 5 jun 2009, 08:37
Donor Groep

Ja, mijn grootste probleem is dat ik niet van de kijken van de crappy generieke VGA-lood, het DVI-lood Ik wilde gebruiken was hoger de kwaliteit, en behoudt toch iets betere kwaliteit, maar niet dat een of meer van wat ik zojuist gezegd zou maken dat er veel verschil.

Oh well .. Ik denk dat op enig moment zal ik moeten vervangen beiden eigenlijk, en wanneer ik I'll make dubbele of de verkoper daadwerkelijk verkopen doe mij de juiste versie!
Old 6 jun 2009, 14:56
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Ja, mijn grootste probleem is dat ik niet van de kijken van de crappy generieke VGA-lood, het DVI-lood Ik wilde gebruiken was hoger de kwaliteit, en behoudt toch iets betere kwaliteit, maar niet dat een of meer van wat ik zojuist gezegd zou maken dat er veel verschil.

Oh well .. Ik denk dat op enig moment zal ik moeten vervangen beiden eigenlijk, en wanneer ik I'll make dubbele of de verkoper daadwerkelijk verkopen doe mij de juiste versie!
Nope.

Voor de tweede keer , Maakt het niet uit waar u stap naar VGA, kan zij alleen worden een kwaliteit. VGA of DVI. Na een lange DVI-lood en een korte VGA lood is precies hetzelfde als een lange VGA-lood en een korte DVI-lood.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" ashaiba Algemeen Hardware Chat 6 13 mrt 2009 15:56
Zal "Office 95" werken met "Windows XP"? Raynhawk Office Suites & Toepassingen 4 23 feb 2009 17:01
"Geen signaal" op de monitor. Please help Rapolyne Algemeen Hardware Chat 14 1 Dec 2008 13:08
Kan niet "ENABLE" functie "aan" in de BIOS ref CD / DVD. ashmehta Laptops, Mobiles & PDA's 8 17 jun 2008 02:56
Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". aechain Windows besturingssystemen 5 24 Jan 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.