mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

"No Signal" - Jeg tror det er fordi det er VGA?

Reply

Thread Tools
Old 2 juni 2009, 09:54
Donor Group

Default "No Signal" - Jeg tror det er fordi det er VGA?

Ok her er oppsettet:

9400GT - 2 DVI-I's, en går uten problemer til en DVI-D + HDCP overvåke.

Second en går til en adapter til VGA, som kan plugges direkte inn i den andre skjermen (som jeg virkelig irritert med fordi det var misdescribed på området, det er en eldre versjon av samme modell som andre, så det har VGA " D-sub "ikke DVI.

PC anerkjenner det er der (jeg har valg for det i nVidia CP etc.), men skjermen bare sier "No Signal" og går tomt.

Jeg antar dette er fordi det er VGA, og kortet ikke gi ut en analog signal?

Men jeg kan ikke finne alternativer til å endre det overalt.

Takk for hjelpen.
Old 2 juni 2009, 13:41
Medlem Group

Prøv dette.

Høyreklikk skrivebordet, Egenskaper. Innstillinger. Velg den andre skjermen, og merk boksen "Utvid Windows-skrivebordet til denne skjermen.
Old 4 juni 2009, 10:30
Donor Group

Forsøkt som allerede.

Alt er satt opp for det på PC slutten av ting, altså. PC mener det er å jobbe og sende signalet.

Jeg har nå den arbeider med en DVI - VGA adapter i GPU og crappy VGA føre til skjerm, som fungerer, men for noen merkelige grunner jeg vil ha

Decent DVI føre til DVI - VGA adapter på skjermen. (Selv om det åpenbart en annen adapter som det kvinnelige / mannlige enn Mann / kvinne)
Old 4 juni 2009, 15:50
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Forsøkt som allerede.

Alt er satt opp for det på PC slutten av ting, altså. PC mener det er å jobbe og sende signalet.

Jeg har nå den arbeider med en DVI - VGA adapter i GPU og crappy VGA føre til skjerm, som fungerer, men for noen merkelige grunner jeg vil ha

Decent DVI føre til DVI - VGA adapter på skjermen. (Selv om det åpenbart en annen adapter som det kvinnelige / mannlige enn Mann / kvinne)
For å være ærlig ...

Det er nok bare at skjermen eller kort ikke likte adapteren du brukte før.

Men .....

Ærlig, er det ingen forskjell mellom den nye måten å gjøre det som fungerer, og DVI føre måte.

Den svakeste som alltid vil være VGA bly, og det spiller ingen rolle hvor du ned konvertere, vil den fortsatt være det samme på skjermen.

Det andre tviler jeg du ville kanskje kunne fortelle forskjellen mellom de to oppløsningene.

I utgangspunktet glemme det og nyt!

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 5 juni 2009, 08:37
Donor Group

Ja, min viktigste problemet er at jeg ikke liker se av crappy generisk VGA bly, DVI føre jeg ønsket å bruke var høyere kvalitet og sikkert beholder litt bedre kvalitet, ikke at noe av hva jeg sa ville gjøre så mye forskjell.

Nåvel .. Jeg tror på et tidspunkt jeg nødt til å erstatte begge allikevel, og når jeg gjør det jeg skal gjøre double at selger faktisk Doe selge meg riktig versjon!
Old 6 juni 2009, 14:56
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Ja, min viktigste problemet er at jeg ikke liker se av crappy generisk VGA bly, DVI føre jeg ønsket å bruke var høyere kvalitet og sikkert beholder litt bedre kvalitet, ikke at noe av hva jeg sa ville gjøre så mye forskjell.

Nåvel .. Jeg tror på et tidspunkt jeg nødt til å erstatte begge allikevel, og når jeg gjør det jeg skal gjøre double at selger faktisk Doe selge meg riktig versjon!
Nope.

For andre gang Det spiller ingen rolle hvor du går ned til VGA, det kan bare være en kvalitet. Enten VGA eller DVI. Etter en lang DVI bly og et lite VGA-ledningen er akkurat det samme som en lang VGA bly og en kort DVI bly.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Harddrive Feil på Bootup - "Disk Error" "Trykk en tast for å starte" ashaiba General Hardware Chat 6 13 mars 2009 15:56
Vil "Office 95" fungerer med Windows XP? Raynhawk Office Suites & Applications 4 23 februar 2009 17:01
"No signal" på skjermen. Hjelp Rapolyne General Hardware Chat 14 1 desember 2008 13:08
Kan ikke sette "Aktiver" funksjon "på" i Biografier ref CD / DVD. ashmehta Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 8 17 juni 2008 02:56
Laptop starter ikke opp, "syntaks" eller "disk error". aechain Windows-operativsystemer 5 24 januar 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.