mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Ikke imponeret over min "opgradering"

Reply

Thread Tools
Old 6. sep 2008, 20:12
Medlem Gruppen

Default Ikke imponeret over min "opgradering"

Så jeg for nylig opgraderet nogle få komponenter på mit skrivebord. Jeg har installeret et nyt grafikkort, MB, og RAM.
Old: 2 (2x1Gb) DDR sticks ... New: 2BG (2x1GB) DDR2 667
Old: 8xAGP Ati 9600 Pro ... New: PCI Express x16 Nvidia 8600GT
Og MB bare at holde installere ny hardware på.

Jeg ved det ikke er perfekt til at køre to skærme fra en kort, men min gamle nedsat ikke har haft tab af FPS og Load tid til spil som World of Warcraft.

Så jeg har nogle spørgsmål om at gøre det bedre:
Skal jeg få en MB, der er SLI klar?
Er SLI nødvendige for effektivt at køre to skærme?
Kan jeg bare købe en MB med to PCIE16 slots og Dual-kortet?
Eller skal jeg bare give op og gå tilbage til den gamle setup?

Alle forslag er velkomne. Jeg er mere end villige til at sende flere oplysninger / specs hvis du har brug for dem til at hjælpe.
Old 7. sep 2008, 01:50
Donor-Gruppen

Nej, du skulle have gjort din forskning først. Den 8600GT var aldrig et godt kort, medmindre du kun har $ 50 til reservedele.

Glem SLI, returnerer dit 8600GT og få et 8800GT (~ $ 100) eller 4850 (~ $ 175).
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 7. sep 2008, 06:32
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Carbon View Post
Glem SLI, returnerer dit 8600GT og få et 8800GT (~ $ 100) eller 4850 (~ $ 175).
Er helt enig.

Du behøver ikke nævne, hvad CPU har du?

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 7. sep 2008, 11:16
Medlem Gruppen

ok, jeg vil se på et andet kort.

Jeg bruger en Intel Core 2 Duo 6400 2.13GHz
Old 7. sep 2008, 16:53
Medlem Gruppen

Tror du bare skifte til 8800 vil være, at meget mere af en forbedring og reparere alle problemer?
Old 7. sep 2008, 21:16
Donor-Gruppen

Du skal have et kig på nogle af de benchmarks, min ven. Det vil være en enorm forbedring. Den 8800gt er nu standard kortet du skal bruge til noget spil i disse dage. Det kan køre nogle ret intense spil som Call of Duty 4 og lignende.

I 8600 er ældning meget hurtigt. Snart vil det være udfaset helt til den sats, they're pumpestationer nyere kort ud. Hvis du har en ekstra 80 bukke til overs, skal du blot gå ud og få en 9800gtx. De er omkring $ 200 om newegg.com nu. Jeg har lige købt en faktisk. Den ting vil rive noget du give det en ny butthole.

Hvis du ikke har de reservedele kontant Men det 8800gt vil være et fantastisk køb.

Mit system: Ezekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2.66ghz
Bundkort:
MSI P-35 Neo Combo chipset
RAM Hukommelse:
2 GB G. Skill DDR2 800 MHz
Grafikkort (r):
BfG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 lydkort
Harddisk (e):
160 gig Western Digital SATA-drev
Optisk drev (r):
ASUS 16x DVD-CD-RW Combo drev
Sag / PSU:
CoolerMaster tilfælde Antec Earthwatts 500W
Køling:
3x lager 120mm fans, 1 bestand CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Monitor (s):
22 tommer Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 8. sep 2008, 00:29
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af link590o View Post
Hvis du har en ekstra 80 bukke til overs, skal du blot gå ud og få en 9800gtx.
Hvorfor ville du gøre, når 4850 er billigere og bedre? Eller mener du en GTX +?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 8. sep 2008, 06:54
Donor-Gruppen

Jeg faktisk, ja. En GTX +. Jeg ville ikke have glemt at tilføje, at kun få detaljer ...
Old 8. sep 2008, 09:53
Medlem Gruppen

Jeg kan høre dig, at der findes bedre kort derude. Jeg søger i at få et 8800GT eller bedre. Jeg var bare skuffende, at skifte fra en AGP Ati9600 til en ECIE16 8600GT og ikke fik forbedring, faktisk mener jeg, at jeg mistede ydeevne.

Jeg har selv taget min anden skærm for at se, om at fjerne den ekstra belastning ville øge min FPS. Men det gjorde det ikke.
Old 8. sep 2008, 13:35
Donor-Gruppen

Tabet i FPS kan tilskrives en række ting. For en, du kan bruge en PCI-E 16x, men det kunne kun kører på 8x på grund af den måde, nogle bundkort fabrikanterne gøre deres bestyrelser. Det kunne også være, at du har virus, du bruger højere detalje indstillinger på dine spil, end du var før, eller det kan endda være, at 8600gt du fik var defekt i tillæg til den allerede frygtelige statur.

Selv nogle gamle AGP-kort, såsom ATI x1950 pro, kunne vinde nogle af de tidlige GeForce 8-serien ligesom 84, 85, og 8600-modeller. Så det afhænger også af AGP-kort, du bruger i forhold til den nye PCI-E kort.

Det er altid en god idé, før du køber et skærmkort at tjekke nogle af de grundlæggende benchmarks for kortet. Når jeg gøre mit shopping, Jeg har et kig på, hvad en bestemt kortet kan gøre med en grafisk intense spil, og hvad folk har sagt om det kort, før jeg ser til at købe det.

Selvom du føler, at du måske har mistet resultater, tror jeg, at du ikke har kigget på dine muligheder godt nok, og du ikke har givet PCI-E 16x eller PCI-E 2.0 nok af en chance endnu. Jeg tror du vil blive positivt overrasket over, hvordan de 8800gt, eller et af de bedre kort vil udføre.

Så medmindre du lider af min førnævnte FPS dræbere, vil du se en stor forbedring i forhold til 8600.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" ashaiba General Hardware Chat 6 13 marts 2009 15:56
Vil "Office 95" arbejde med "Windows XP"? Raynhawk Office Suites & Applications 4 23 februar 2009 17:01
Forveksles med Vista "Upgrade Version" og ikke .. 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystemer 16 11 oktober 2008 14:25
Kan ikke sætte "Aktiver" funktion "på" i Bios ref CD / DVD. ashmehta Laptops, Mobiles & PDA'er 8 17th May 2008 02:56
Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". aechain Windows-operativsystemer 5 24 januar 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.