vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Ei vaikutuksen minun "parantamisella"

Reply

Thread Tools
Old 6. Sep 2008, 20:12
Jäsen

Default Ei vaikutuksen minun "parantamisella"

Joten i äskettäin päivittänyt muutamia komponentteja työpöydälle. Olen asentanut uusi näytönohjain, MB ja RAM-muistia.
Old: 2 (2x1Gb) DDR tikkuja ... Uusi: 2BG (2x1GB) DDR2-667
Old: 8xAGP Ati 9600 Pro ... Uusi: PCI Express x16 Nvidia 8600GT
Ja MB vain pitää asentaa uusia laitteita.

Tiedän, että se ei ole täydellinen suorittaa kaksi monitoria pois yhden kortin, mutta vanha perustaa ei ollut menetys FPS ja lastiviivayleissopimuksen aika pelejä kuten World of Warcraft.

Joten minulla on joitakin kysymyksiä sen paremmin:
Jos saan MB, joka on SLI valmis?
Onko SLI tarpeen tehokkaasti käyttää kahta näyttöä?
Haluaisin ostaa MB kaksi PCIE16 lähtö ja Dual-korttia?
Vai pitäisikö minun vain luopua ja palata vanhaan setup?

Kaikki ehdotukset ovat tervetulleita. Olen enemmän kuin halukas julkaisee lisätietoja / tiedot, jos niitä tarvitaan apua.
Old 7. Sep 2008, 01:50
Rahoittajien ryhmän

Ei, sinun olisi pitänyt tehdä oma tutkimus ensin. The 8600GT ei ole koskaan ollut hyvä kortti, paitsi jos sinulla on vain 50 dollaria varaosiin.

Unohda SLI, palauttaa 8600GT ja saat 8800GT (~ $ 100) tai 4850 (~ $ 175).
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 7. Sep 2008, 06:32
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by Carbon View Post
Unohda SLI, palauttaa 8600GT ja saat 8800GT (~ $ 100) tai 4850 (~ $ 175).
Täysin samaa mieltä.

Sinun ei mainita, mitä CPU olet?

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 7. Sep 2008, 11:16
Jäsen

OK, I'll tutkia toista korttia.

Olen käyttäen Intel Core 2 Duo 6400 2.13GHz
Old 7. Sep 2008, 16:53
Jäsen

Luuletko vain vaihtamalla että 8800 on se, että paljon enemmän on parantunut ja korjaa kaikki ongelmat?
Old 7. Sep 2008, 21:16
Rahoittajien ryhmän

Sinulla on oltava Tarkastelkaamme joitakin arviointiperusteita, ystäväni. Se on valtava parannus. The 8800gt on nyt standardi kortin tarvetta mihinkään peliin näinä päivinä. Se voi näyttää joitakin melko intensiivistä pelejä kuten Call of Duty 4 ja niin edelleen.

The 8600 ikääntyy hyvin nopeasti. Pian se poistettaisiin kokonaan kurssiin he pumppausasemat uudempi kortit pois. Jos sinulla on ylimääräistä 80 taalaa varaosiin, vain mennä ja saada 9800gtx. Ne ovat noin 200 dollaria ja newegg.com nyt. Olen juuri ostanut ja yksi heistä itse. Tämä asia tulee repiä jotain antaa sille uuden butthole.

Jos sinulla ei ole vara käteisellä vaikka, että 8800gt on loistava hankinta.

My System: Hesekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz
Emolevy:
MSI P-35 Neo Combo-piirisarja
RAM-muisti:
2 keikat G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 Mt
Äänikortti:
Creative 7,1 Äänikortit
Kiintolevy (t):
160 keikka Western Digital SATA-asema
Optinen asema (t):
ASUS 16x dvd-cd-rw combo-asema
Asia / PSU:
CoolerMaster tapauksessa Antec Earthwatts 500W
Jäähdytys:
3x varastossa 120mm tuulettimet, 1 varastossa CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kaapeli 1 Mt / s
Monitor (t):
22-tuumainen Samsung laajakuva
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 8. Sep 2008, 00:29
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by link590o View Post
Jos sinulla on ylimääräistä 80 taalaa varaosiin, vain mennä ja saada 9800gtx.
Miksi haluat tehdä, että kun 4850 on halvempi ja parempi? Vai tarkoita GTX +?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 8. Sep 2008, 06:54
Rahoittajien ryhmän

Olen todellakin, kyllä. A GTX +. Minulla ei olisi unohtanut lisätä, että vähän tarkemmin ...
Old 8. Sep 2008, 09:53
Jäsen

Olen kuullut, että on olemassa parempia kortteja siellä. Olen tutkii saada 8800GT tai parempi. Olin juuri pettymys, että kytkentä on AGP Ati9600 on ECIE16 8600GT ja ei saada parannusta, itse asiassa minusta tuntuu, että olen menettänyt suorituskykyä.

Olen jopa pois toinen seurata, onko poistamalla ylimääräinen kuormitus lisäisi minun FPS. MUTTA se ei ole.
Old 8. Sep 2008, 13:35
Rahoittajien ryhmän

Tappio vuonna FPS voi johtua monista asioista. Ensinnäkin voit käyttää PCI-E 16x, mutta se voi vain käydessä 8x aiheutuu tavasta, jolla jotkut emolevyn valmistajat tekevät hallintoneuvostoissa. Se voisi myös olla, että sinulla on viruksia, käytät korkeampi yksityiskohtaisesti asetukset peleissäsi kuin olit ennen, tai se voi jopa olla, että 8600gt sinulla oli viallinen ja sen lisäksi se on jo kauheaa merkitystä.

Vaikka joitakin vanhoja AGP-kortit, kuten ATI x1950 pro voisi suoriutua paremmin joitakin alustavia GeForce 8-sarja, kuten 84, 85, ja 8600-mallit. Joten se riippuu myös AGP-kortti oli käyttänyt verrattuna uuden PCI-E-kortin.

On aina hyvä idea, ennen kuin ostaa näyttösovittimen tarkistaa joitakin perusasetuksen vertailuarvot kortin. Aina kun minä olen ostoksilla, minulla on tarkasteltava sitä, mitä tietyn kortin voi tehdä kanssa graafisesti intensiivistä peliä, ja mitä he ovat sanoneet kortin ennen Odotan ostamaan sitä.

Vaikka sinusta tuntuu, että olet ehkä menettänyt suorituskykyä, uskon et ole tutustunut asetuksiasi tarpeeksi hyvin, ja et ole antanut PCI-E 16x-tai PCI-E 2.0 tarpeeksi mahdollisuus vielä. Mielestäni sinun iloisesti yllättynyt, kuinka 8800gt, tai sitä parempi kortit hoitaa.

Joten ellet ole kärsi mistään minun edellä FPS tappajat, sinun pitäisi nähdä paljon parempi kuin 8600.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kiintolevy Virhe käynnistyskansiosta - "Disk Error" "Paina mitä tahansa näppäintä uudelleen" ashaiba Rautatavaran Chat 6 13th Mar 2009 15:56
Voiko "Office 95" työtä "Windows XP"? Raynhawk Office Suites & Applications 4 23. helmikuu 2009 17:01
Sekoittaa Vista "päivitysversio" ja ei .. 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-käyttöjärjestelmät 16 11. lokakuu 2008 14:25
Se ei voi asettaa "enable"-toiminto "Päällä" Bios ref CD / DVD: lle. ashmehta Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 8 17th Jun 2008 02:56
Läppäri ei käynnistymässä, "syntaksia" tai "disk error". aechain Windows-käyttöjärjestelmät 5 24th Jan 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.