![]() |
|
| |||
| |||
| Dus ik onlangs bijgewerkt een paar onderdelen op mijn bureaublad. Installeerde ik een nieuwe videokaart, MB, en RAM. Oud: 2 (2x1Gb) DDR-sticks ... Nieuw: 2BG (2x1GB) DDR2-667 Oud: 8xAGP Ati 9600 Pro ... Nieuw: PCI Express x16 Nvidia 8600GT En de MB alleen om het installeren van de nieuwe hardware op. Ik weet dat het niet perfect te lopen twee monitors uit een kaart, maar mijn oude set-up niet over het verlies van de FOD en Laadtijd voor games zoals World of Warcraft. Dus ik heb een aantal vragen over het maken van het beter: Moet ik een MB dat is SLI klaar? SLI is nodig om efficiënt te lopen twee monitoren? Kan ik gewoon koop een MB met twee PCIE16 slots en Dual-kaart? Of moet ik gewoon op en ga terug naar de oude installatie? Eventuele suggesties zijn welkom. Ik ben meer dan bereid om meer informatie / specs als u ze nodig heeft om te helpen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, je had moeten doen uw onderzoek eerst. De 8600GT is nooit een goede kaart, tenzij je alleen maar $ 50 tot reserveonderdelen. Vergeet SLI, het rendement van uw 8600GT en een 8800GT (~ $ 100) of 4850 (~ $ 175).
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
U hoeft geen melding van wat CPU die jij hebt?
|
| |||
| |||
| ok, ik zal kijken naar een andere kaart. Ik gebruik een Intel Core 2 Duo 6400 2.13GHz |
|
| |||
| |||
| Denkt u alleen maar over te schakelen op de 8800 zal zijn dat veel van een verbetering en oplossing van alle problemen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je moet eens een kijkje bij enkele van de benchmarks, mijn vriend. Het zal een enorme verbetering. De 8800gt is nu de standaard kaart die u nodig hebt voor elk spel van deze dagen. Het kan enkele mooie intense spellen als Call of Duty 4 en dergelijke.
De 8600 is zeer snel verouderen. Binnenkort zal worden afgebouwd volledig op de hoogte dat ze pompen nieuwere kaarten uit. Als u nog een extra 80 dollar tot reserveonderdelen, ga maar eens allemaal uit en ontvang een 9800gtx. Ze zijn ongeveer $ 200 op newegg.com nu. Ik kocht een eigenlijk. Dat ding zal scheur alles wat je geeft het een nieuwe Butthole. Als u niet beschikt over de reserve-cash echter de 8800gt zal een fantastische aankoop. Mijn Systeem: Ezechiël
|
|
| |||
| |||
| Waarom zou je dat doen als de 4850 is goedkoper en beter? Of denkt u: een GTX +?
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ik heb inderdaad, ja. Een GTX +. Ik moet niet vergeten toe te voegen dat er weinig detail ... |
|
| |||
| |||
| Ik hoor u zeggen dat er betere kaarten die er zijn. Ik ben op zoek naar het vinden van een 8800GT of beter. Ik was gewoon teleurstellend dat de overschakeling van een AGP Ati9600 naar een ECIE16 8600GT en niet krijgen verbetering, in feite voel ik dat ik verloren prestaties. Ik heb zelfs mijn tweede monitor om te zien of het verwijderen van de extra belasting zou mijn FOD. MAAR het niet. |
|
| |||
| |||
| Het verlies in FOD kan worden toegeschreven aan een aantal dingen. Voor een, je zou kunnen worden met behulp van een PCI-E 16x, maar het kan alleen worden uitgevoerd op 8x te wijten aan de manier waarop sommige moederbord fabrikanten maken hun boards. Het kan ook zijn dat u virussen, u hoger detail instellingen op uw games dan je was vóór, maar het kan ook zijn dat de 8600gt je was defect in aanvulling op haar al verschrikkelijke gestalte. Ook enkele oude AGP kaarten, zoals de ATI X1950 Pro, kan presteren dan sommige van de vroege GeForce 8-serie, zoals de 84, 85, en 8600 modellen. Dus het hangt ook af van de AGP-kaart die u gebruikten in vergelijking met de nieuwe PCI-E kaart. Het is altijd een goed idee voor je ze koopt een videokaart om na te gaan of sommige van de fundamentele criteria voor de kaart. Telkens wanneer ik mijn boodschappen doen, heb ik een blik werpen op wat een bepaalde kaart kan doen met een grafisch intense spel en wat de mensen hebben gezegd over de kaart voordat ik kijken naar kopen. Terwijl je het gevoel dat je kan hebben verloren prestatie, ik denk dat je nog niet gekeken naar de opties goed genoeg, en je hebt geen PCI-E 16x of PCI-E 2.0 genoeg van nog een kans. Ik denk dat u zult aangenaam verrast met de manier waarop de 8800gt of een van de betere kaarten zullen uitvoeren. Dus tenzij je het lijden van een van mijn voornoemde FOD moordenaars, ziet u een grote verbetering ten opzichte van de 8600. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 6 | 13 mrt 2009 15:56 |
| Zal "Office 95" werken met "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Toepassingen | 4 | 23 feb 2009 17:01 |
| Verward met Vista "Upgrade Version" en de niet .. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows besturingssystemen | 16 | 11 okt 2008 14:25 |
| Kan niet "ENABLE" functie "aan" in de BIOS ref CD / DVD. | ashmehta | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | 17 jun 2008 02:56 |
| Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". | aechain | Windows besturingssystemen | 5 | 24 Jan 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |