![]() |
|
| |||
| |||
| Ok så første off I `m tilbage efter gerne måneder efter at være blevet away.And jeg ønsker / am tænkning off få dette grafikkort. http://www.novatech.co.uk/novatech/s...tml?NOV-GF6225# Ja jeg ved, at jeg kunne lige så godt få nye mobo etc, men da jeg er på et virkelig lavt budget jeg får visne, at en eller denne her: http://www.novatech.co.uk/novatech/s...tml?NOV-FX2128 Mit spørgsmål er, ville de har brug for mere end 200W til at arbejde? / Hvor mange watt gøre de har brug for, da jeg kun har en 200-260W PSU og don `t vil upgrade.Yes Jeg ved, at jeg lyder som en bonde lol gerne virkelig dårlig, men Sandheden er jeg ![]() Så enhver hjælp apprecaited og du don `t sige få et nyt mobo. Skål Carl
__________________ <Alle billeder må ikke være større end 350x75px. > |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har lige haft et kig på nogle anmeldelser. Og Geforce 6200 (herunder resten af systemet) forbruger ca 100W i tomgang, og omkring 160W ved fuld belastning. Men jeg kan ikke finde nogen resultater for Geforce FX5200, men jeg vil antage det er forholdsvis ens. Så jeg vil sige, at du bør være fint med en 200W enhed.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AGP kloge I'd get ATI x1650 Pro. Samme pris.
| |||
| |||
| Hey Dave hvor gik ya se, at en til samme pris? Som I `ve set 512 x1650 Men det` s £ 42.30, og jeg `d har ingen idé om, hvor meget watttal det` ll brug, og hvor meget W PSU i «d behov, er det` s værste bit om computere er PSU, fordi jeg aldrig vide, hvor meget til at anvende / need.And Jeg var bare tænker Bout få en PS2 og en cheappish grafikkortet at `ll spille spil i god nok grafik med ingen eller næsten ingen forsinkelse. Takket thingie 2 I `ll probs bare at one.Cheap og munter
__________________ <Alle billeder må ikke være større end 350x75px. > |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| NVIDIA GeForce FX5500 256MB PCI Drivere | RCI | Grafikkort & Monitors | 1 | 7 juni 2009 01:13 |
| Hvordan kan jeg overclock min NVIDIA GeForce 8400 GS 256MB PCI-E skærmkort? | Joshua | Grafikkort & Monitors | 1 | 25 november 2008 08:54 |
| Geforce 6200 strømafbrydelse problemer | cammochris | Grafikkort & Monitors | 4 | 5. maj 2008 01:57 |
| NVIDIA GeForce 6200 LE | Wutz | Grafikkort & Monitors | 15 | 26 oktober 2007 02:09 |
| Inno3d Geforce 7600gs 256MB AGP | Technophobe | General Hardware Chat | 16 | 1 marts 2007 16:51 |
| Thread Tools | |
| |