![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok niin aluksi i `m takaisin sen jälkeen, kuten kuukauden kuluessa away.And Haluan / ajattelen pois saada tämän näytönohjaimen. http://www.novatech.co.uk/novatech/s...tml?NOV-GF6225# Kyllä tiedän, että voisi yhtä hyvin saada uusia mobo jne, mutta koska olen todella pienen budjetin Saan lakastua, että yksi tai tämä: http://www.novatech.co.uk/novatech/s...tml?NOV-FX2128 Kysymykseni kuuluu, he tarvitsevat enemmän kuin 200W töihin? / Kuinka monta wattia he tarvitsevat, i on vain 200-260W PSU ja Don `t halua upgrade.Yes Tiedän, että minulla tuntua rahvaaseen lol kuten todella huono, mutta Totuus on, i am ![]() Joten apua apprecaited ja please don `t sanoa saat uuden mobo. Hurraa Carl
__________________ <Kaikki kuvat, ei saa olla suurempi kuin 350x75px. > |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen juuri ollut tarkastella joitakin arvosteluja. Ja Geforce 6200 (mukaan lukien muun järjestelmä) kuluttaa noin 100W tyhjäkäynnillä ja noin 160W täydellä kuormia. Kuitenkin En löydä mitään tuloksia varten Geforce FX5200, mutta oletan, se on melko samanlainen. Sanoisin siis, sinun pitäisi sakon kanssa 200W yksikkö.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AGP viisasta I'd saada Ati x1650 Pro. Samaan hintaan.
| |||
| |||
| Hei Dave minne ya nähdä, että yksi sama hinta? Kuten i `ve nähnyt 512 x1650 Mutta` s £ 42.30 ja i `d ei ole aavistustakaan, kuinka paljon wattiluku se" ll käyttää ja kuinka paljon W PSU i `d tarve, se` s pahin bittinen noin tietokoneet on PSU, koska en koskaan tiedä, kuinka paljon käyttää / need.And Olin juuri ajattelu bout saada PS2 ja cheappish näytönohjain että "ll pelata pelejä tarpeeksi hyvä grafiikka mitään tai juuri mitään viiveellä. Kiitos thingie 2 I `ll probs vain saada että one.Cheap ja cheerful
__________________ <Kaikki kuvat, ei saa olla suurempi kuin 350x75px. > |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| NVIDIA GeForce FX5500 256 Mt PCI Ajurit | RCI | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 7th Jun 2009 01:13 |
| Miten voin overclock minun NVIDIA GeForce 8400 GS 256 Mt PCI-E näytönohjain? | Joshua | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 25. marraskuu 2008 08:54 |
| Geforce 6200 sähkökatkos ongelmia | cammochris | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 5. toukokuuta 2008 01:57 |
| Nvidia GeForce 6200 LE | Wutz | Graphics Cards & Näytöt | 15 | 26. lokakuu 2007 02:09 |
| Inno3d Geforce 7600gs 256MB AGP | Technophobe | Rautatavaran Chat | 16 | 1. Maaliskuu 2007 16:51 |
| Thread Tools | |
| |