![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, dus eerst uit i `m graag terug na maanden na de away.And Ik wil / ben denken uit om deze grafische kaart. http://www.novatech.co.uk/novatech/s...tml?NOV-GF6225# Ja ik weet dat ik kan net zo goed krijgen nieuwe mobo etc, maar sinds ik op een heel laag budget Ik krijg verdorren dat een of deze: http://www.novatech.co.uk/novatech/s...tml?NOV-FX2128 Mijn vraag is zouden ze meer dan 200W te werken? / Hoeveel watt doen die zij nodig hebben, als ik alleen al een 200-260W PSU en don `t wilt upgrade.Yes Ik weet dat ik klinken als een boer lol willen echt slecht, maar de waarheid is ik ben ![]() Dus alle hulp apprecaited en please don `t zeggen krijgen een nieuw mobo. Sante Carl
__________________ <Alle afbeeldingen mogen niet groter zijn dan 350x75px. > |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb zojuist een kijkje op sommige recensies. En de Geforce 6200 (met inbegrip van de rest van het systeem) verbruikt ongeveer 100W bij stationair en ongeveer 160W bij volle belasting. Toch kan ik niet vinden de resultaten voor de Geforce Fx5200, maar ik neem het redelijk vergelijkbaar. Dus ik zou zeggen dat je moet goed met een 200W-eenheid.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AGP wijs ik krijg de ATI x1650 Pro. Dezelfde prijs.
| |||
| |||
| Citaat:
Zoals ik heb gezien dat de 512 x1650 Maar het is £ 42.30 en i `d heb geen idee hoeveel vermogen zij` ll gebruiken en hoeveel W PSU I `d noodzaak, het is het ergste wat over computers is de PSU, want ik weet nooit hoeveel te gebruiken / need.And was ik net te denken bout krijg een PS2 en een grafische kaart die cheappish `ll spelletjes in goede graphics genoeg met geen of nauwelijks enige vertraging. Dankzij thingie 2 i `ll probs alleen krijgen dat one.Cheap en vrolijk
__________________ <Alle afbeeldingen mogen niet groter zijn dan 350x75px. > |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| NVIDIA GeForce FX5500 256mb PCI Drivers | RCI | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | De 7 juni 2009 01:13 |
| Hoe kan ik mijn overklokken NVIDIA GeForce 8400 GS 256MB PCI-E videokaart? | Joshua | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 25 nov 2008 08:54 |
| Geforce 6200 blackout problemen | cammochris | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 5 mei 2008 01:57 |
| Nvidia GeForce 6200 LE | Wutz | Grafische Kaarten & Monitors | 15 | 26 okt 2007 02:09 |
| Inno3d Geforce 7600GS 256mb AGP | Technophobe | Algemeen Hardware Chat | 16 | De 1 maart 2007 16:51 |
| Thread Tools | |
| |