![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi jeg hentede ntune og når jeg forsøger køre montir den bryder ned, har jeg forsøgt re-installerer, har andre haft dette problem?
| |||
| |||
| anyone? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nogen vil komme sammen i sidste ende. Har du forsøgt at google det? http://www.google.co.uk/search?q=ntu...ient=firefox-a
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Løsning: Brug ikke nTune. Det stinker.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hvad kan jeg bruge Jeg vil bare se temp og mit grafikkort |
|
| |||
| |||
| Prøv GPU-Z. It's pretty amazing.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Eller bruge Speedfan. den opdager den temp. af GPU også. |
|
| |||
| |||
| Speedfan er notorisk upålidelige, har tendens til at give mig 10-20 C, når jeg kører det. Rivatuner er godt for, hvis du vil have temp i systemet bar nok i nærheden af uret.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min skærm er arbejde og min tårn arbejder, men ikke sammen | nickny | General Hardware Chat | 7 | 22 juli 2009 14:26 |
| Monitor lyser op og computeren starter op, men skærmen viser ikke noget | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Installeret ny PSU, nu overvåge ikke fungerer? | Tris | Cases & Strømforsyninger | 10 | 18 februar 2008 11:57 |
| Video video driver problemer-derefter overvåge holdt op med at fungere! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 januar 2008 20:00 |
| Monitor - interesseret i at købe en wide screen-skærm ... | Slange | General Hardware Chat | 8 | 26. sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |