![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi i ladata ntune ja kun yritän suorittaa montir se kaatuu Olen kokeillut uudelleen asentamista on joku muu oli tämän ongelman?
| |||
| |||
| anyone? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joku tulee pitkin lopulta. Oletko kokeillut Google-hakuja sen? http://www.google.co.uk/search?q=ntu...ient=firefox-a
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ratkaisu: älä käytä nTune. Se on perseestä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Mitä voin käyttää Haluan vain nähdä temp og minun näytönohjain |
|
| |||
| |||
| Kokeile GPU-Z. Se on aika hämmästyttävää.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Tai käyttää Speedfan. se havaitsee temp. on GPU myös. |
|
| |||
| |||
| Speedfan on tunnetusti epäluotettavia, yleensä antaa minulle +10-20 C, kun käytän sitä. Rivatuner on hyvä myös, jos haluat temp järjestelmän bar vehje lähellä kelloa.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma seurata toimii ja minun torni toimii, mutta ei yhdessä | nickny | Rautatavaran Chat | 7 | 22. Jul 2009 14:26 |
| Monitor syttyy ja tietokone käynnistyy, mutta näytön ei näy mitään | mida | Rautatavaran Chat | 1 | 9th Jun 2009 15:05 |
| Asennettu uusi PSU, nyt seurata ei toimi? | Tris | Kotelot & Virtalähteet | 10 | 18th Feb 2008 11:57 |
| Video näytönohjain ongelmat-sitten seurata enää toimi! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17th Jan 2008 20:00 |
| Monitor - Asianomaisille ostaa laajakuvamuoto seurata ... | Snake | Rautatavaran Chat | 8 | 26. Sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |