![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi i ntune gedownload en wanneer ik probeer lopen het montir het crasht Ik heb geprobeerd opnieuw te installeren heeft iemand anders had dit probleem?
| |||
| |||
| anyone? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Iemand komt langs uiteindelijk. Heeft u geprobeerd het van Google? http://www.google.co.uk/search?q=ntu...ient=firefox-a
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oplossing: gebruik geen nTune. Het zuigt.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Wat kan ik gebruiken Ik wil gewoon zien dat de temp og mijn grafische kaart |
|
| |||
| |||
| Probeer GPU-Z. It's pretty amazing.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Of gebruik Speedfan. Het detecteert de temp. van de GPU ook. |
|
| |||
| |||
| Speedfan is berucht onbetrouwbaar, de neiging om me +10-20 C toen ik draaien. RivaTuner is ook goed als u wilt dat de temperatuur in het systeem thingy bar in de buurt van de klok.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn monitor werkt en mijn toren werkt, maar niet samen | nickny | Algemeen Hardware Chat | 7 | 22 jul 2009 14:26 |
| Monitor oplicht en de computer opstart, maar de monitor niet wordt weergegeven wat | Mida | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 9 juni 2009 15:05 |
| Geïnstalleerde nieuwe PSU nu monitor niet werkt? | Tris | Cases & Power Supplies | 10 | 18 feb 2008 11:57 |
| Video video driver-problemen dan monitor werken niet meer! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 Jan 2008 20:00 |
| Monitor - Interesse voor de aankoop van een groot scherm volgen ... | Snake | Algemeen Hardware Chat | 8 | 26e Sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |