![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hei jeg lastet ned ntune og når jeg prøver kjøre montir den krasjer Jeg har prøvd å installere har noen andre hatt dette problemet?
| |||
| |||
| anyone? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Noen vil komme etterhvert. Har du prøvd googlingen det? http://www.google.co.uk/search?q=ntu...ient=firefox-a
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Løsning: Ikke bruk nTune. Det suger.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hva kan jeg bruke Jeg vil bare se temp og mitt grafikkort |
|
| |||
| |||
| Prøv GPU-Z. Det er ganske utrolig.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Eller bruk Speedfan. den oppdager temp. av GPU også. |
|
| |||
| |||
| Speedfan er svært usikre, har en tendens til å gi meg 10-20 C når jeg kjører den. Rivatuner er godt for hvis du vil at temp i systemet bar thingy nær klokke.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skjermen min jobber og min tårnet fungerer, men ikke sammen | nickny | General Hardware Chat | 7 | 22 juli 2009 14:26 |
| Monitor tennes og datamaskinen starter opp, men skjermen ikke viser noe | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Installert ny PSU, nå overvåker ikke fungerer? | Tris | Bærevesker & Strømforsyning | 10 | 18 februar 2008 11:57 |
| Video skjermdriveren problemer-deretter overvåke sluttet å jobbe! | ljkd13 | Multimedia & Kodeker | 3 | 17 januar 2008 20:00 |
| Monitor - interessert i å kjøpe en widescreen-skjerm ... | Snake | General Hardware Chat | 8 | 26. sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |