![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej jag har hämtat ntune och när jag försöker köra montir det kraschar Jag har försökt återupprätta installerar har någon annan haft detta problem?
| |||
| |||
| någon? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Någon kommer att komma så småningom. Har du provat att googla det? http://www.google.co.uk/search?q=ntu...ient=firefox-a
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lösning: Använd inte nTune. Det suger.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Vad kan jag använda Jag vill bara se temp og mitt grafikkort |
|
| |||
| |||
| Prova GPU-Z. Det är ganska fantastiskt.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Eller använda Speedfan. Det upptäcker temp. av GPU också. |
|
| |||
| |||
| Speedfan är notoriskt otillförlitliga, tenderar att ge mig 10-20 C när jag kör det. Rivatuner är bra även om du vill att temp i systemet bar sak i närheten av klockan.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |