![]() |
|
| |||
| |||
| im søger at opgradere min Junker skærmkort dens en nvidia 5700le 128MB PCI im lookin for noget med 256 eller bedre og jeg har brug for det at være AGP lav profil Jeg tonsvis af statistikkerne på kort, men jeg kan ikke gøre en anstændig beslutning Jeg ønskede en 512mb lav profil AGP men im stand til at finde noget lignende, at alt er PCI-E og jeg dont nyde, at på mit bord det skal være AGP 4x/8x im ikke til kræsne på den pris, men jeg vil have noget, der fungerer godt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| X1650 Pro leveres med en lav profil bøjle og er AGP og 512mb.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg kiggede op både af kortene og X1650 siger lav profil, men ser på billedet af kortet, theres ingen måde, der ville passe og X1950 gør ikke ligne det enten |
|
| |||
| |||
| det bedste jeg kan finde stadig er 256mb AGP lav profil og ive søgt google omkring en million gange |
|
| |||
| |||
| Må ikke blive for hængt op på den mængde RAM skærmkortet har. Dens ikke den hukommelse, at virkningerne af kvaliteten af produktet dets GPU'en (model af kortet). Hvilke dimensioner af din sag, der kunne give os en idé til hvilken slags størrelse du kigger på. |
|
| |||
| |||
| http://images.google.com/imgres?imgu...n% 26safe% 3Doff dette er et link til hvad min comp er det tager kun lav profil kort idk, hvad de dimensioner er men det vil kun passe noget som en nvidia5700le med en lav profil beslag gør ATI selv gøre lav profil kort? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 - der ønsker at opgradere | Trinity | Grafikkort & Monitors | 5 | 22 November 2009 09:03 |
| Opgrader lager nVidia MX420 skærmkort i Dell 8250 | AlanB | Grafikkort & Monitors | 1 | 10. jun 2009 14:20 |
| Nvidia Kontrolpanel hader Nvidia Card?? | CodeFreakC | Grafikkort & Monitors | 0 | 25 november 2008 01:42 |
| At opgradere, eller undlade at opgradere ..., at det er spørgsmålet | cheesepuff | CPU, bundkort og RAM | 3 | 22 januar 2008 20:45 |
| Thread Tools | |
| |