![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| IM haluavat päivittää minun Junker näytönohjain sen NVIDIA 5700LE 128 Mt PCI IM etsii jotain, jossa on 256 tai parempi ja i-kirjain kaivata se on AGP matala profiili i tonnia juhla kortissa, mutta olen todella erikoiskieli tehdä kunnon päätös Halusin 512 matalaa profiilia AGP mutta im onnistunut löytämään mitään vastaavaa kaikki on PCI-e ja i-kirjain dont on, että minun aluksella On AGP 4x/8x Chat olla nirso hinnan, mutta en halua jotain, joka tekee hyvää |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| X1650 Pron mukana tulee matalaa profiilia teline ja AGP ja 512MB.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Katsoin ylös sekä korttien ja X1650 sanoo matalaa profiilia, mutta katsot kuvaa kortin Theres no tavalla, joka sopii ja X1950 doesnt näyttää se joko |
|
| |||
| |||
| parhaiten löydän edelleen 256MB AGP matala profiili ja Ive hakea Google noin miljoona kertaa |
|
| |||
| |||
| Älä päästä liian hermostunut siitä, kuinka paljon muistia näytönohjaimen on. Se ei ole muistia, että vaikutukset tuotteen laatuun sen GPU (malli kortti). Mitkä ovat mitat teidän tapauksessa, että voisi antaa meille ajatus minkälainen koosta etsit aikaa. |
|
| |||
| |||
| http://images.google.com/imgres?imgu...n% 26safe% 3Doff Tässä on linkki mitä minun comp on kestää vain matalaa profiilia kortit idk mitkä mitat ovat mutta se vain sopii jotain nvidia5700le kanssa matalaa profiilia bracket ei ATI jopa tehdä matalaa profiilia kortteja? |