![]() |
|
| |||
| |||
| im ønsker å oppgradere mitt Junker skjermkort dens en nvidia 5700le 128mb pci im leter etter noe med 256 eller bedre og jeg trenger den å være AGP lav profil i tonn statistikk på kortet, men jeg virkelig skrånende gjøre et anstendig beslutning Jeg ville ha et 512mb lav profil AGP men im ikke finner noe sånt alt er PCI-E og jeg dont ha det om bord min det må AGP 4x/8x im ikke kresen på pris, men jeg vil ha noe som utfører godt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| X1650 Pro leveres med en lav profil brakett og er AGP og 512MB.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg så opp både på kort og X1650 sier lav profil, men ser på bildet av kortet der nei måte som passer og X1950 doesnt ser ut som det heller |
|
| |||
| |||
| det beste jeg finner fremdeles er 256mb AGP lav profil og ive søkte på google om en million ganger |
|
| |||
| |||
| Ikke bli for opphengt i hvor mye minne skjermkortet har. Dens ikke minnet om at effekten på kvaliteten på produktet sitt på GPU (modell av kortet). Hva er målene for din sak, som kan gi oss en idé på hva slags størrelse du ser på. |
|
| |||
| |||
| http://images.google.com/imgres?imgu...n% 26safe% 3Doff Dette er en link til hva min comp er Det tar kun lavprofil kort idk hva dimensjonene er men det vil bare passe noe som en nvidia5700le med en lav profil brakett does ATI selv foreta lav profil kortene? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 - som ønsker å oppgradere | Trinity | Kabinetter & Skjermer | 5 | 22 november 2009 09:03 |
| Oppgrader lager nVidia MX420 skjermkort i Dell 8250 | AlanB | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 juni 2009 14:20 |
| Nvidia Kontrollpanel hater Nvidia kort? | CodeFreakC | Kabinetter & Skjermer | 0 | 25 nov 2008 01:42 |
| Å oppgradere eller ikke oppgradere ... det er spørsmålet | cheesepuff | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 22 januar 2008 20:45 |
| Thread Tools | |
| |