![]() |
|
| |||
| |||
| IM vill uppgradera mitt kort Junker video its a nvidia 5700le 128MB PCI IM letat efter något med 256 eller bättre och jag behöver det vara AGP låg profil I massor av statistik på kortet men jag verkligen skränande göra ett anständigt beslut Jag ville ha en 512 lågprofil AGP utom im inte hittar något sånt allt är pci-e och jag dont har det på mitt ombord Det måste AGP 4x/8x IM inte kräsna på priset men jag vill ha något som fungerar bra |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| X1650 Pro levereras med en låg profil fäste och är AGP och 512.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag tittade upp båda korten och X1650 säger låg profil men titta på bilden av kortet Theres något sätt som skulle passa och X1950 doesnt look like it antingen |
|
| |||
| |||
| det bästa jag kan hitta fortfarande är 256MB AGP låg profil och ive sökte google ungefär en miljon gånger |
|
| |||
| |||
| Bli inte alltför upphängd på mängden RAM grafikkortet har. Dess inte minnet att effekterna kvaliteten på produkten dess GPU (modell av kortet). Vilka mått på ditt fall, som kan ge oss en idé på vilken typ av storlek du tittar på. |
|
| |||
| |||
| http://images.google.com/imgres?imgu...n% 26safe% 3Dfirefox detta är en länk till vad min Comp det tar bara lågprofil kort idk vilka mått men det passar bara något som liknar en nvidia5700le med låg profil bracket gör ATI även lågprofil kort? |