vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Nvidia 6800 Grafiikkakortti puhalletut?

Reply

Thread Tools
Old 20 kesäkuu 2009, 02:45
Uusi Jäsen

Default Nvidia 6800 Grafiikkakortti puhalletut?

Hei kaikki,

Minulla on Nvidia 6800. Siksi olen alkanut ottaa BSODs noin 3 viikkoa sitten yksi sanonta nv4_disp oli ongelma ja kaikki muut sanovat NMI: Parity Virhe / Memory Parity Check. Juoksin memtests ilman virheitä, minä kuvittelin, se oli jotain tekemistä sen kanssa, että näytönohjain kuten minulla oli sama ongelma noin vuosi sitten. Päädyin ostamaan uuden kortin. Tänään olen yrittänyt lastaus jopa pelin ja valkokangas tuli hyvin salattu, kun olen yrittänyt käynnistystä näytön oli hyvin matala resoluutio ja ei kasvaisi entisestään. Otin kortin pois dusted se pois ja laita se takaisin sisään Sama ongelma. Olen uninstalled NVIDIA ajurit ja resoluutio on hieno nyt, olen jo yrittänyt asentaa ajurit tuloksetta. En todellakaan halua ostaa uusi näytönohjain, koska olen pieni käteisvarojen näinä päivinä. Ehdotuksia siitä, mitä pitäisi tehdä?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
£ 130 for Graphics Card - Thinking NVIDIA GTX260 adamr100 Graphics Cards & Näytöt 2 16th Aug 2009 14:22
Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 anaconda1991 Graphics Cards & Näytöt 9 5th Aug 2009 08:44
Ostaa uuden näytönohjaimen - Nvidia Geforce 9400GT? Marcella Graphics Cards & Näytöt 1 4th Jun 2009 02:13
Laptop Graphics card: Intel X3100 vs NVIDIA GeForce 7150M carlito24 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 7 29. marraskuu 2008 16:12
Nvidia Ohjauspaneeli vihaa Nvidia Card? CodeFreakC Graphics Cards & Näytöt 0 25. marraskuu 2008 01:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.