mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Nvidia 6800 Grafikkort Blown?

Reply

Thread Tools
Old 20 juni 2009, 02:45
New Member Group

Default Nvidia 6800 Grafikkort Blown?

Hei alle,

Jeg har et Nvidia 6800. Så begynte jeg å ha BSODs ca 3 uker siden en si nv4_disp var årsaken til problemet, og alle andre som sier NMI: paritetsfeil / Minne Paritet Check. Jeg kjørte memtests med ingen feil funnet, jeg skjønte det hadde noe å gjøre med grafikkort som jeg hadde samme problem for et år siden. Jeg endte opp med å kjøpe et nytt kort. Så i dag prøvde jeg laste opp et spill og skjermen ble svært scrambled, da jeg prøvde omstart skjermen var i svært lav oppløsning og ikke vil øke ytterligere. Jeg tok kortet ut dusted den av og sette den tilbake i samme problemet. Jeg har avinstallert Nvidia-drivere og oppløsningen er bra nå, jeg har allerede prøvd å installere driverne til ingen nytte. Jeg ønsker ikke å måtte kjøpe et nytt grafikkort som jeg er lite penger i disse dager. Noen forslag til hva du skal gjøre?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.