![]() |
|
| |||
| |||
| Okay, jeg har købt en HP Elite, der fulgte med en 9300GE (256 MB). Jeg opgraderede mit kort til et GTS 250. En af mine venner for nylig købt en gateway med Ati HD3200 ombord graphics.We troede, han ville se en performance stigning med en dedikeret kortet. Jeg har installeret kortet og startet op pc'en. Jeg handicappede / afinstalleret drivere på ATI-grafik. Jeg havde en EVGA disketten, der fulgte med mit kort og poppet det i at indlæse nogle Nvidia Drivers. (Han for nylig flyttet og doesnt have internet endnu). En fejl kommer op at sige det hardware er ikke understøttet. Jeg tænkte på, hvad du fyre tror, ville problemet være? |
|
| |||
| |||
| Ville problemet, at ummmmmmm hardwaren er ikke understøttet ............. J / KJeg er ikke 100% sikker, men der bør være en indstilling i sin BIOS, som du har for at skifte til at skifte fra ombord grafik til et kort, som du installerer selv. Jeg ved, at der er for et lydkort, hvis du har ombord lyd. Hvis jeg vidste, hvilken model han havde, kunne jeg kontrollere for dig. EDIT: Hvis der er en mulighed at gøre det, og du afinstallerede hans chauffører uden at ændre indstillingerne, så den besked, du får er reffering til handicappede ATI ombord video .......... |
|
| |||
| |||
| De ombordværende er ATI HD3200, jeg gætte kortet er lige generiske da det er fra en HP |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg gætter jeg var ikke klar over, at Elite var "model" af computeren. Når jeg går til HP Men jeg kan se tre forskellige typer af "Elite" computere. A conveetable mini tårn, en ultratynde, og en lille form faktor. Det ser imidlertid, at de stiller de samme Intel chipset i de q45, men det siger ikke, hvad bundkort. Download CPUZ (det er et program, der vil fortælle dig mange ting om en computer, herunder hvilken type CPU og MoBo den har), installere og køre den. Når skærmen kommer op, skal du klikke på, hvis det siger mainboards. Post oplysningsvinduet derfra. Om midtvejs ned på siden, vil du se et afsnit kaldet BIOS. Fortæl mig hvilken type, version og dato. |
|
| |||
| |||
| Ønsker du at fra mine eller hans? |
|
| |||
| |||
| Jeg burde have præciseret mere. Jeg har den HP Elite. Jeg tog kortet fra min computer (den 9300GE) og lægge den i hans gateway computer. |
|
| |||
| |||
| Ja, du sagde, at lol. Så hvad mærke og model af GATEWAY computer har han? Også sætte cpuZ på hans computer. Heck lægge det på din også, det er et praktisk redskab til at have. |
|
| |||
| |||
| Haha Jeg har allerede det der. Samme med GPU-Z. I'll get hans tårn i morgen og krog det op på mit hus og få info om det. Han har ikke internet på hans sted indtil næste mandag. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Nvidia Kontrolpanel hader Nvidia Card?? | CodeFreakC | Grafikkort & Monitors | 0 | 25 november 2008 01:42 |
| Fysik for alle! (nVidia 177,83) | Carbon | Grafikkort & Monitors | 6 | 21. aug 2008 18:57 |
| Ati vs nvidia | deeajz | Grafikkort & Monitors | 3 | 29th Dec 2007 18:15 |
| ATI mod Nvidia | alex | Grafikkort & Monitors | 1 | 10 august 2007 12:34 |
| Nvidia eller ATI | Reuben | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2006 02:10 |
| Thread Tools | |
| |