vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Nvidia 9300GE ongelmat

Reply

Thread Tools
Old 1 kesäkuu 2009, 21:25
Uusi Jäsen

Default Nvidia 9300GE ongelmat

Okei, ostin HP Elite, joka tuli kanssa 9300GE (256 Mt). Olen päivittänyt äänestyskorttini on GTS 250. Eräs ystäväni äskettäin ostanut yhdyskäytävän kanssa Ati HD3200 laivalla graphics.We ajatteli hän nähdä suorituskyky kasvaa erillisen kortin. Asensin kortin ja käynnistää jopa tietokoneeseen. I vammaisten / uninstalled ohjaimet ATI graphics. Minulla oli EVGA levyke, joka tuli minun kortin ja piipahti se ladata joitakin Nvidia Drivers. (Hän äskettäin siirretty ja doesnt on internet vielä). Virhe tulee sanonta laitteistoa ei tueta. Mietin, mitä te usko, että ongelma olisi?
Old 2 kesäkuu 2009, 17:19
Rahoittajien ryhmän

Ongelmana olisi, että ummmmmmm laitteisto ei tue ............. J / K

En ole 100% varma, mutta pitäisi olla, jossa hänen BIOS että olet vaihtaaksesi siirtyä laivalla grafiikan kortti että asennat itse. Tiedän, että on äänikortti jos olet laivalla ääntä. Jos olisin tiennyt, mitä mallia hän oli, en voinut tarkistaa sinulle.

EDIT: Jos on mahdollisuus tehdä niin, ja sinä uninstalled hänen kuljettajien muuttamatta asetuksia, sitten viesti saat on reffering on vammaisten ATI laivalla video ..........
Old 3 kesäkuu 2009, 14:53
Uusi Jäsen

Alusten on ATI HD3200, olen vierasta kortti on vain yleinen, koska se on HP: n
Old 3 kesäkuu 2009, 18:16
Rahoittajien ryhmän

Ok, luulen, en tajunnut, että Elite oli "malli" on tietokone. Kun siirryn HP kuitenkin näen kolme eri "Elite" tietokoneissa. A conveetable mini-torni, joka on erittäin ohut, ja pieni muodossa tekijä. Se näyttää kuitenkin, että ne ottavat samalla Intel piirisarja sisään, q45, mutta se ei sano mitä emolevyn. Download CPUZ (se on ohjelma, joka kertoo sinulle monia asioita tietokoneen, myös minkälaista CPU ja MoBo se on), asentaa ja käyttää sitä. Kun näyttö tulee esiin, napsauta, jos se sanoa mainboards. Post info sieltä. Tietoja puolivälissä sivua alaspäin, näet osa nimeltään BIOS. Kerro minulle, mitä tyyppi, versio ja päivämäärä.
Old 3 kesäkuu 2009, 18:17
Uusi Jäsen

Haluatko, että kaivos tai hänen?
Old 3 kesäkuu 2009, 18:19
Uusi Jäsen

Minun olisi pitänyt selventää lisää. Minulla on HP Elite. Otin kortin minun tietokone (jäljempänä 9300GE) ja laita se hänen portti tietokoneessa.
Old 3 kesäkuu 2009, 18:28
Rahoittajien ryhmän

Joo, et sanoa, että lol. Mikä merkki ja malli GATEWAY tietokone hän on? Myös, aseta cpuZ hänen tietokoneeseen. Helkutti laita se sinunkin liikaa, se on kätevä työkalu on.
Old 3 kesäkuu 2009, 18:29
Uusi Jäsen

Haha Minulla on jo sen siellä. Sama GPU-Z. Minä ostan hänen torni huomenna ja koukku sen kotonani ja saada tietoa siitä. Hän ei ole internet hänen vasta ensi maanantaina.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Nvidia Ohjauspaneeli vihaa Nvidia Card? CodeFreakC Graphics Cards & Näytöt 0 25. marraskuu 2008 01:42
Fysiikka kaikille! (nVidia 177,83) Carbon Graphics Cards & Näytöt 6 21. Aug 2008 18:57
Ati vs nvidia deeajz Graphics Cards & Näytöt 3 29. Joulukuu 2007 18:15
ATI v Nvidia alex Graphics Cards & Näytöt 1 10th Aug 2007 12:34
Nvidia tai ATI Reuben Rautatavaran Chat 1 23. lokakuu 2006 02:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.