mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Nvidia 9300GE Problemen

Reply

Thread Tools
Old 1 jun 2009, 21:25
Nieuw Lid Fractie

Default Nvidia 9300GE Problemen

Oke, ik kocht een HP Elite dat kwam met een 9300GE (256 MB). Ik verbeterde mijn kaart naar een GTS 250. Een vriend van mij kocht onlangs een gateway met Ati HD3200 onboard graphics.We dacht dat hij zou zien een toename van de prestaties met een speciale kaart. Ik heb de kaart en het opstarten van de pc. Ik gehandicapten / verwijderde stuurprogramma's op de ATI graphics. Ik had een EVGA bestuurder schijf die kwam met mijn kaart en kwam het in te laden sommige Nvidia Drivers. (Hij onlangs verhuisd en doesnt internet nog) niet. Een vergissing komt vanzelf de hardware wordt niet ondersteund. Ik vroeg me af wat jullie denken dat het probleem zou worden?
Old De 2 juni 2009, 17:19
Donor Groep

Het probleem zou dat ummmmmmm de hardware niet wordt ondersteund ............. J / K

Ik ben niet 100% zeker, maar er moet een instelling in het BIOS zijn dat u hoeft te schakelen om over te schakelen van een onboard grafische kaart die u installeren. Ik weet dat er voor een geluidskaart als je onboard geluid. Als ik wist welk model hij had, kon ik controleren voor je.

EDIT: Als er een optie om dat te doen, en je verwijderd zijn bestuurders zonder dat de instellingen, dan is het bericht dat je krijgt is reffering voor gehandicapten ATI onboard video ..........
Old 3 jun 2009, 14:53
Nieuw Lid Fractie

De boordcomputer is ATI HD3200, ik ben raden de kaart is gewoon generieke omdat het uit een HP
Old 3 jun 2009, 18:16
Donor Groep

Ok, ik denk dat ik wist niet dat dat Elite was het "model" van de computer. Wanneer ik naar HP hoewel, ik zie drie verschillende soorten "Elite" computers. Een conveetable mini toren, een ultra slank, en een kleine form factor. Het lijkt wel dat ze dezelfde Intel-chipset in de q45, maar niet zeggen wat moederbord. Download CPUZ (het is een programma dat zal u veel dingen over een computer, met inbegrip van welk type CPU en mobo is), installeren en draaien. Wanneer het scherm verschijnt, klikt u op wanneer zij zeggen moederborden. Post de info uit daar. Ongeveer halverwege de pagina ziet u een sectie genaamd BIOS. Vertel me wat type, versie en datum.
Old 3 jun 2009, 18:17
Nieuw Lid Fractie

wil je dat van mijn of zijn?
Old 3 jun 2009, 18:19
Nieuw Lid Fractie

Ik had duidelijk meer. Ik heb de HP Elite. Ik nam de kaart van mijn computer (de 9300GE) en zet hem in zijn gateway computer.
Old 3 jun 2009, 18:28
Donor Groep

Ja, je zei dat lol. Dus wat doen en het model van GATEWAY computer doet hij dan? Ook brengt het cpuZ op zijn computer. Heck zet het op de jouwe ook, het is een handig hulpmiddel te zijn.
Old 3 jun 2009, 18:29
Nieuw Lid Fractie

Haha ik heb al op daar. Hetzelfde met GPU-Z. I'll get zijn toren morgen en sluit deze dan op mijn huis en krijg de info op. Hij heeft geen internet op zijn plaats tot volgende week maandag.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
NVIDIA Control Panel hekel Nvidia-kaart? CodeFreakC Grafische Kaarten & Monitors 0 25 nov 2008 01:42
Fysica voor iedereen! (nVidia 177,83) Carbon Grafische Kaarten & Monitors 6 21 aug 2008 18:57
Ati vs nvidia deeajz Grafische Kaarten & Monitors 3 29 dec 2007 18:15
ATI tegen Nvidia linasita Grafische Kaarten & Monitors 1 10 aug 2007 12:34
Nvidia of ATI Reuben Algemeen Hardware Chat 1 23 okt 2006 02:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.