mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Nvidia 9300GE Problemer

Reply

Thread Tools
Old 1 juni 2009, 21:25
New Member Group

Default Nvidia 9300GE Problemer

Okay, jeg kjøpte en HP Elite som kom med en 9300GE (256MB). Jeg oppgradert kortet mitt til en GTS 250. En venn av meg har nylig kjøpt en gateway med ati HD3200 ombord graphics.We trodde han ville se en forestilling øke med et eget kort. Jeg installerte kortet og oppstart av PC. Jeg deaktivert / avinstallert drivere på ATI-grafikk. Jeg hadde en EVGA driver disk som fulgte med kortet mitt og popped det å laste noen Nvidia-drivere. (Han nylig flyttet og ikke har internett ennå). En feil kommer opp sier maskinvaren ikke støttes. Jeg lurte på hva dere tror problemet kan være?
Old 2 juni 2009, 17:19
Donor Group

Problemet ville at ummmmmmm maskinvaren støttes ikke ............. J / K

Jeg er ikke 100% sikker, men det bør være en innstilling i BIOS som du har for å veksle til å skifte fra onboard grafikk til et kort som du installerer selv. Jeg vet at det er for et lydkort hvis du har onboard lyd. Hvis jeg visste hva modellen han hadde, kunne jeg se for deg.

EDIT: Hvis det er en mulighet til å gjøre det, og du avinstallerte hans sjåfører uten å endre innstillinger, og deretter den meldingen du får er reffering til deaktivert ATI onboard video ..........
Old 3 juni 2009, 14:53
New Member Group

De om bord er ATI HD3200, jeg gjette kortet bare generisk siden det er fra en HP
Old 3 juni 2009, 18:16
Donor Group

Ok, Jeg var ikke klar over at Elite var "modell" av datamaskinen. Når jeg går til HP om, ser jeg tre ulike typer "Elite" datamaskiner. A conveetable mini tower, en ultra slank, og en liten form factor. Det ser ut om at de legger samme Intel-brikkesett, er q45, men det trenger ikke si hva hovedkortet. Nedlasting CPUZ (det er et program som vil fortelle deg mye om en datamaskin, blant annet hvilken type CPU og MoBo har det), installere og kjøre den. Når skjermen kommer opp, klikk der det si Lydkort. Innlegg info derfra. Om midtveis nedover siden, vil du se en seksjon som kalles BIOS. Si meg hvilken versjon og dato.
Old 3 juni 2009, 18:17
New Member Group

ønsker du at fra mitt eller hans?
Old 3 juni 2009, 18:19
New Member Group

Jeg burde ha avklart mer. Jeg har HP Elite. Jeg tok kortet fra datamaskinen (det 9300GE) og legge den i sin gateway datamaskinen.
Old 3 juni 2009, 18:28
Donor Group

Ja, du sa at lol. Så hva gjør og modell for Gateway-datamaskinen får han har? Også sette cpuZ på sin datamaskin. Pokker sette det på din også, det er et nyttig verktøy å ha.
Old 3 juni 2009, 18:29
New Member Group

Haha jeg allerede har det på det. Samme med GPU-Z. Jeg får sitt tårn i morgen og krok det opp til huset mitt og få info om det. Han har ikke internett på sin plass til neste mandag.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Nvidia Kontrollpanel hater Nvidia kort? CodeFreakC Kabinetter & Skjermer 0 25 nov 2008 01:42
Fysikk for alle! (nVidia 177,83) Carbon Kabinetter & Skjermer 6 21 august 2008 18:57
ATI vs nvidia deeajz Kabinetter & Skjermer 3 29 desember 2007 18:15
ATI v Nvidia alex Kabinetter & Skjermer 1 10 august 2007 12:34
Nvidia eller ATI Reuben General Hardware Chat 1 23 oktober 2006 02:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.