![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
![]() ![]() og når jeg prøver at spille noget på min 8800 ultra på vista 64 bit det få skærmdriveren er genoprettet efter en fejl er der nogen løsning Jeg har opdateret ![]()
Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Har du det Overclocked?
Normalt siger sådan noget med en ustabil OC
Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
|
|||
|
|||
|
sin fabrik OECD og ikke vil tidligere 80 grader C
|
|
|
|||
|
|||
|
dets få virkelig irriterende nu: (I cant spil på alle
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg ved theres været et problem med 8800gt alpha hunde og mennesker clocked den ned tp 600mhz og øgede fan rpm og at sorteret der styrter ned kort, dont know, hvis dette vil hjælpe dig med eventuelle m8
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning.
![]() Mit system: redden137
|
|
|
|||
|
|||
|
Nu skal jeg bare spillet torsk 4 lykkeligt på 1080p maxed ud og yeh alle whent godt en halv time, indtil BAM driver fejl, de temps var lave 70 store 60 er så varme var ikke et problem
|
|
|
|||
|
|||
|
også er der ingen måde jeg underclocking dette! Jeg købte den på disse hastigheder, det skal køre stabily på disse hastigheder
|
|
|
|||
|
|||
|
De bør underclock det midlertidigt bare for at se om det virker, og derefter gå videre derfra.
|
|
|
|||
|
|||
|
det arbejdede jeg bare fik driveren fra majorgeeks som var det nyeste en på nvidias site de havde den gamle
|
|
|
|||
|
|||
|
og problemet er tilbage, selv med den nyeste evga lokomotivfører: (
Jeg vil betale for en fast |