![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() ![]() hyvin aina, kun yritän pelata mitään minun 8800 ultra ja vista 64 bit se saada näyttö kuljettaja on toipunut virhe ole ratkaisu Olen päivittänyt ![]() My System: Cewy n ihme macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko sinulla se Kokonaispistemäärä? Yleensä sanoo asioista, kuten siitä, että epävakaa OC
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| sen tehdasalukset oced ja aio aiemmin 80 ° C |
|
| |||
| |||
| sen saa todella ärsyttävää nyt: (i cant peli lainkaan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tiedän Theres ollut ongelmana kanssa 8800gt Alpha Dog ja ihmiset clocked se alas tp 600mhz ja lisännyt tuulettimen rpm ja että LAJITTELE siellä kaatuu kortit, dont tiedä, onko tämä auttaa mitään M8
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| hyvin i just soitti turskaa 4 onneksi on 1080p maxed ja yeh kaikki whent hyvin puoli tuntia kunnes BAM kuljettajan virhe, temps oli matala 70 korkean 60 niin lämpö ei ollut kysymys |
|
| |||
| |||
| Lisäksi ei ole mitään keinoa olen underclocking tätä! Ostin sitä näillä nopeuksilla pitäisi suorittaa stabily näillä nopeuksilla |
|
| |||
| |||
| Sinun pitäisi underclock se väliaikaisesti vain katsomaan, jos se toimii, ja sitten sieltä. |
|
| |||
| |||
| se toimi juuri kuljettajaa majorgeeks joka oli uusin yksi nvidias sivuston he olivat vanhan |
|
| |||
| |||
| ja ongelma on palannut myös uusimman evga kuljettajan: ( Haluan maksaa korjauksen |