![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() ![]() en telkens als ik probeer iets spelen op mijn 8800 ultra op Vista 64 bit zij krijgen display driver is hersteld van een fout is er geen oplossing Ik heb bijgewerkt ![]() Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u het Overclocked? Meestal zegt dat soort dingen met een instabiele OC
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| haar fabriek oced en zonder verleden 80 graden C |
|
| |||
| |||
| zijn om echt vervelend nu: (i cant spel op alle |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik weet theres is een probleem met de 8800gt alpha hond en mensen neer tp kloksnelheid van 600 MHz en verhoogde de fan rpm en dat er gesorteerd crashen kaarten, dont weten of deze zullen u helpen eventuele m8
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Nou ik gewoon gespeeld kabeljauw 4 gelukkig op 1080p maxed out en yeh alle whent goed voor een half uur tot bam bestuurder fout, de temps waren laag 70's hoge 60's, zodat de warmte was niet een kwestie |
|
| |||
| |||
| Ook is er geen manier waarop ik ben underclocking dit! Ik kocht het bij deze snelheden moet lopen stabily op deze snelheden |
|
| |||
| |||
| U moet underclock zij tijdelijk gewoon om te zien of het werkt, en ga er op uit. |
|
| |||
| |||
| het werkte ik net de bestuurder uit majorgeeks die het nieuwste op een nvidias site ze hadden de oude |
|
| |||
| |||
| en het probleem is terug, zelfs met de nieuwste evga bestuurder: ( Ik zou betalen voor een fix |