![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() ![]() godt når jeg prøve å spille noe på mitt 8800 ultra på vista 64 bit den komme skjermdriveren er gjenopprettet etter en feil er det noen løsning Jeg har oppdatert ![]() Min System: Cewy er rart macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du det Overclocked? Vanligvis sier ting som at med en ustabil OC
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| sin fabrikk oced og ikke kommer forbi 80 grader C |
|
| |||
| |||
| sin får virkelig irriterende nå: (i cant spill på alle |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vet Theres vært et problem med 8800gt alpha hund og mennesker clocked det ned TP 600mhz og økt fan rpm og at sorteres det krasj kort, dont vite om dette vil hjelpe deg med eventuelle m8
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| vel jeg bare spilt torsk 4 lykkelig på 1080p maxed ut yeh alle whent godt for en halv time før BAM driver feil, de temps var lav 70's high 60 er så varmen var ikke et problem |
|
| |||
| |||
| også er det ingen måte jeg underclocking dette! Jeg kjøpte den på slike hastigheter det skal kjøres stabily på disse hastigheter |
|
| |||
| |||
| bør du underclock det midlertidig bare å se om det fungerer, og deretter gå videre derfra. |
|
| |||
| |||
| det arbeidet jeg bare fikk sjåføren fra majorgeeks som var det nyeste en på nvidias området de hadde den gamle |
|
| |||
| |||
| vel problemet er tilbake, selv med de nyeste evga driver: ( Jeg vil betale for en reparasjon |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| NVIDIA GeForce FX5500 256MB PCI Drivere | RCI | Kabinetter & Skjermer | 1 | 7 juni 2009 01:13 |
| Hvor kan jeg laste ned Nvidia 8400M GS drivere? | Rajan | Kabinetter & Skjermer | 1 | 28 mai 2009 23:42 |
| Hjelp med HP A6200N skjermdriverne | whoopass | Multimedia & Kodeker | 1 | 25 mai 2009 05:06 |
| NVIDIA-driverne Hjelp | Jake2392 | Kabinetter & Skjermer | 2 | 13. sep 2007 10:27 |
| Siste ATI og Nvidia-drivere! | Hybr! D | General Software Chat | 7 | 31 januar 2007 13:32 |
| Thread Tools | |
| |