![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() ![]() och när jag försöker spela något på min 8800 ultra på vista 64 bitars blir grafikdrivrutinen har återhämtat sig från ett fel finns det någon lösning Jag har uppdaterat ![]() Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du det Overclocked? Oftast säger saker med en instabil OC
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| sin fabrik oced och inte kommer förbi 80 grader C |
|
| |||
| |||
| det blir verkligen irriterande nu: (i cant spelet alls |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vet Theres varit ett problem med 8800gt alfa hund och människor klockan ner tp 600mhz och ökade fläktens varvtal och sorterade det kraschar kort, vet inte om detta hjälper dig något M8
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| och jag bara spelat COD 4 glatt på 1080p maxed och yeh alla whent bra i en halvtimme tills bam förarens fel, de temps var låga 70 höga 60 så värmen inte var en fråga |
|
| |||
| |||
| dessutom finns det inget sätt jag underclocking här! Jag köpte det vid dessa hastigheter det borde köra stabily vid dessa hastigheter |
|
| |||
| |||
| du bör underclock det tillfälligt bara för att se om det fungerar, och sedan gå vidare därifrån. |
|
| |||
| |||
| det fungerade Jag fick föraren från majorgeeks som den nyaste en på nvidias plats de hade den gamla |
|
| |||
| |||
| och problemet är tillbaka även med den senaste evga förare: ( Jag skulle betala för en fast |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| NVIDIA GeForce FX5500 256MB PCI Drivers | RCI | Grafikkort & Skärmar | 1 | 7 juni 2009 01:13 |
| Var kan jag ladda ner Nvidia 8400M GS förare? | rajan | Grafikkort & Skärmar | 1 | 28 maj 2009 23:42 |
| Hjälp med HP A6200N bildskärmsdrivrutiner | whoopass | Multimedia & Codecs | 1 | 25 maj 2009 05:06 |
| NVIDIA-drivrutinerna Hjälp | Jake2392 | Grafikkort & Skärmar | 2 | 13 sep 2007 10:27 |
| Senast ATi och Nvidia drivrutiner! | Hybr! D | General Software Chat | 7 | 31 januari 2007 13:32 |
| Thread Tools | |
| |