mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

NVIDIA-drivere Hjælp

Reply

Thread Tools
Old 13. sep 2007, 09:03
Medlem Gruppen

Default NVIDIA-drivere Hjælp

Før jeg opgraderet min NVIDIA GeForce 7300 LE Drivers, mit spil kørte bøde. Nu kan jeg få frygtelige FPS. Det er virkelig stinker, fordi det gør det umuligt at spille. Jeg tænkte på, hvor jeg kan få gamle nvidia drivere? Im på 32bit Vista btw.

Thx
Old 13. sep 2007, 09:28
Donor-Gruppen

Just roll back føreren. Højreklik på Denne computer og vælg Administrer, derefter Enhedshåndtering. Find din GeForce under Skærmkort og dobbeltklik. Derefter fanen Driver og vælge Roll tilbage.
Old 13. sep 2007, 10:27
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Mike0001 View Post
Just roll back føreren. Højreklik på Denne computer og vælg Administrer, derefter Enhedshåndtering. Find din GeForce under Skærmkort og dobbeltklik. Derefter fanen Driver og vælge Roll tilbage.
Wow. Takket soooooooooooooooooooooooo meget.
Jeg indsendt dette på nvidia fora og de gjorde ikke selv svare.
Det er også undrer mig, hvordan du vide det, fordi jeg aldrig ville have endnu regnede den ud.

THX AGANI!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Problem med NVIDIA GeForce 9650M GT drivere? Haun Grafikkort & Monitors 4 8 november 2009 05:48
NVIDIA GeForce FX5500 256MB PCI Drivere RCI Grafikkort & Monitors 1 7 juni 2009 01:13
Hvor kan jeg hente Nvidia 8400M GS drivere? Rajan Grafikkort & Monitors 1 28. maj 2009 23:42
Nvidia skærmdrivere ikke Cew27 Grafikkort & Monitors 11 8 april 2008 16:16
Seneste ATi & NVIDIA-drivere! Hybr! D General Software Chat 7 31 januar 2007 13:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.