vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Nvidia Drivers Ohje

Reply

Thread Tools
Old 13. Sep 2007, 09:03
Jäsen

Default Nvidia Drivers Ohje

Ennen olen siirtynyt minun Nvidia GeForce 7300 LE Ajurit, oma peli sujui hyvin. Nyt saan kauhean FPS. On todella perseestä, koska se tekee mahdottomaksi pelata. Mietin, mistä voi saada vanhat nvidian ajurit? Im on 32bit Vista BTW.

Thx
Old 13. Sep 2007, 09:28
Rahoittajien ryhmän

Just roll takaisin kuljettajalle. Napsauta hiiren kakkospainikkeella Oma tietokone ja valitse Hallitse ja sitten Laitehallinta. Etsi GeForce nojalla Näyttösovittimet ja kaksoisnapsauta. Sitten Ohjain-välilehti ja valitse Roll takaisin.
Old 13. Sep 2007, 10:27
Jäsen

Quote:
Originally Posted by Mike0001 View Post
Just roll takaisin kuljettajalle. Napsauta hiiren kakkospainikkeella Oma tietokone ja valitse Hallitse ja sitten Laitehallinta. Etsi GeForce nojalla Näyttösovittimet ja kaksoisnapsauta. Sitten Ohjain-välilehti ja valitse Roll takaisin.
Vau. Kiitos soooooooooooooooooooooooo paljon.
I lähetetty tämän NVIDIA foorumeilla ja he didnt edes vastannut.
Lisäksi se hämmästyttää minua, miten te tiedätte tämän, koska en olisi koskaan edes tajunnut sitä.

THX AGANI!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.