mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Skärmar

Register

NVIDIA-drivrutinerna Hjälp

Reply

Thread Tools
Old 13 Sep 2007, 09:03
Ledamot Gruppen

Default NVIDIA-drivrutinerna Hjälp

Innan jag uppgraderade mitt NVIDIA GeForce 7300 LE Drivers, mitt spel löpte bra. Nu får jag fruktansvärt FPS. Det är verkligen suger eftersom det gör det omöjligt att spela. Jag undrar om jag kan få gamla nvidia drivrutiner? Im på 32bit Vista btw.

Thx
Old 13 Sep 2007, 09:28
Givargruppen

Bara rulla tillbaka föraren. Högerklicka på Den här datorn och välj Hantera och sedan Enhetshanteraren. Hitta din GeForce under Bildskärmskort och dubbelklicka. Sedan fliken Drivrutin och välj Roll tillbaka.
Old 13 Sep 2007, 10:27
Ledamot Gruppen

Citat:
Ursprungligen postat av Mike0001 View Post
Bara rulla tillbaka föraren. Högerklicka på Den här datorn och välj Hantera och sedan Enhetshanteraren. Hitta din GeForce under Bildskärmskort och dubbelklicka. Sedan fliken Drivrutin och välj Roll tillbaka.
Wow. Tack soooooooooooooooooooooooo mycket.
Jag postat detta på nvidia forum och de gjorde även svara.
Det förvånar mig hur du vet detta eftersom jag aldrig har även räknat ut det.

THX AGANI!
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Problem med NVidia GeForce 9650M GT Drivers? Haun Grafikkort & Skärmar 4 8 November 2009 05:48
NVIDIA GeForce FX5500 256MB PCI Drivers RCI Grafikkort & Skärmar 1 7 juni 2009 01:13
Var kan jag ladda ner Nvidia 8400M GS förare? rajan Grafikkort & Skärmar 1 28 maj 2009 23:42
Nvidia bildskärmsdrivrutiner misslyckas Cew27 Grafikkort & Skärmar 11 8 april 2008 16:16
Senast ATi och Nvidia drivrutiner! Hybr! D General Software Chat 7 31 januari 2007 13:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.