![]() |
|
| |||
| |||
| Innan jag uppgraderade mitt NVIDIA GeForce 7300 LE Drivers, mitt spel löpte bra. Nu får jag fruktansvärt FPS. Det är verkligen suger eftersom det gör det omöjligt att spela. Jag undrar om jag kan få gamla nvidia drivrutiner? Im på 32bit Vista btw. Thx |
|
| |||
| |||
| Bara rulla tillbaka föraren. Högerklicka på Den här datorn och välj Hantera och sedan Enhetshanteraren. Hitta din GeForce under Bildskärmskort och dubbelklicka. Sedan fliken Drivrutin och välj Roll tillbaka. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag postat detta på nvidia forum och de gjorde även svara. Det förvånar mig hur du vet detta eftersom jag aldrig har även räknat ut det. THX AGANI! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem med NVidia GeForce 9650M GT Drivers? | Haun | Grafikkort & Skärmar | 4 | 8 November 2009 05:48 |
| NVIDIA GeForce FX5500 256MB PCI Drivers | RCI | Grafikkort & Skärmar | 1 | 7 juni 2009 01:13 |
| Var kan jag ladda ner Nvidia 8400M GS förare? | rajan | Grafikkort & Skärmar | 1 | 28 maj 2009 23:42 |
| Nvidia bildskärmsdrivrutiner misslyckas | Cew27 | Grafikkort & Skärmar | 11 | 8 april 2008 16:16 |
| Senast ATi och Nvidia drivrutiner! | Hybr! D | General Software Chat | 7 | 31 januari 2007 13:32 |
| Thread Tools | |
| |