![]() |
|
| |||
| |||
| Hi alle - bedes bære over med mig, jeg er ikke desperat PC læsevante :4-dontkno Jeg har et NVIDIA FX 5200 - smukke gamle jeg kender, men gange er svært! Jeg har netop opdateret drivere som jeg fik nogle problemer med 3D-billeder på nogle software - opdateringen har løst det, men nu når jeg starte et spil den nederste halvdel er synlig i toppen af skærmen, og den øverste halvdel er forsvundet off the top. Jeg har søgt på snesevis af fora for at forsøge at få en løsning, men de synes alle at dække dobbelt skærm, som jeg ikke, der er oprettet til. Alle fik nogen ideer? Mange tak på forhånd: smile: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alt-fanen ud, skal du højreklikke på spil i proceslinjen, hit Flyt og derefter bruge piletasterne til at flytte den til den rigtige position. Eller køre spillet i fullscreen.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HP DV6000 Laptop Screen Light Issue | dcil | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 13 februar 2009 10:05 |
| Zen Vision M Screen spørgsmål | HistoryGirl | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 5 | 2 januar 2009 23:20 |
| Blå skærm spørgsmål | thefoxx | General Hardware Chat | 3 | 4 februar 2008 07:38 |
| Windows XP sort skærm efter boot-up (harddisk problem?) | hypnotoad521 | Windows-operativsystemer | 3 | 16 december 2007 17:06 |
| Multi Monitor ~ Nvidia 5200 | gsan | Grafikkort & Monitors | 7 | 17 august 2007 03:37 |
| Thread Tools | |
| |