![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki - ole hyvä ja vastaa minulle, en ole epätoivoisesti PC lukutaito :4-dontkno Olen sai nvidia fx 5200 - melko vanhoja Tiedän, mutta ajat ovat kovat! Olen äskettäin päivittänyt kuljettajien olin saada ongelmia 3d kuvat joitakin ohjelmia - päivitys on päättänyt, että, mutta nyt kun käynnistää pelin alaosassa näkyy yläosassa näytön ja alkuun puoli on kadonnut päältä. Olen etsinyt kymmeniä foorumeilla yrittää saada ratkaisu, mutta ne kaikki näyttävät kattaa kaksoismonitoreja, joissa minulla ei ole perustettu. Jokainen sai ideoita? Monet kiitokset etukäteen: hymy: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alt-välilehti pois, oikealle napsauttamalla pelin tehtäväpalkissa, lyötäviksi Siirrä sitten nuolinäppäimillä siirrä se oikeaan asentoon. Tai suorittaa pelin fullscreen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| HP DV6000 Laptop Screen Light Issue | dcil | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 13th Feb 2009 10:05 |
| Zen Vision: M Screen kysymys | HistoryGirl | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 5 | 2. Jan 2009 23:20 |
| Blue screen kysymys | thefoxx | Rautatavaran Chat | 3 | 4th Feb 2008 07:38 |
| Windows XP: n musta ruutu jälkeen boot-up (kovalevy kysymys?) | hypnotoad521 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 16. Joulukuu 2007 17:06 |
| Multi Monitor ~ Nvidia 5200 | gsan | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 17th Aug 2007 03:37 |
| Thread Tools | |
| |