![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla - du bära med mig, jag är inte desperat PC kompetenta :4-dontkno Jag har ett NVIDIA FX 5200 - ganska gammal jag vet, men tiderna är hårda! Jag har nyligen uppdaterat drivrutinerna som jag fick en del problem med 3D-bilder på en del mjukvara - uppdateringen har löst det, men nu när jag startar ett spel den nedre halvan syns högst upp på skärmen och den övre halvan har försvunnit från början. Jag har sökt massor av forum för att försöka få en lösning, men de verkar alla täcka dubbla bildskärmar, som jag inte ställa upp för. Den har några idéer? Stort tack på förhand: leende: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alt-tab ut, högerklicka på spelet i aktivitetsfältet, tryck på Flytta och använd sedan piltangenterna för att flytta den till rätt position. Eller köra spelet i helskärm.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|