![]() |
|
| |||
| |||
| ok jeg fik dette skærmkort, der er virkelig dumt ive var det for samme 2 år nu og virkede fint bortset fra et par mindre bugs men nu når jeg afmonterer min skærm fra min computer, det går tilbage til det indbyggede video og nu er det plejer genkende dette en så snart jeg plug skærmkortet i mit on-board video standser arbejdet Det viser video, før Windows indlæses derefter går sort på logonskærmen men ikke lukke skærmen off sin kinda gerne have flere skærme sin sorte, men jeg kan stadig se musen flytter og nvidia kortet gør ikke vise et billede på alle så hvis jeg går ind i bios ved start og sæt den til nvidia kortet derefter nvidia kortet viser et billede op, før Windows indlæses derefter det gør de samme ting nvidia kort-intet billede på alle ombord-sort skærm med musen og ja jeg afinstalleret mine gamle drivere første ive havde dette kort i så lang tid uden problemer før, men så snart jeg har taget ud af stikket min skærm det gik til denne crap plz hjælp |
|
| |||
| |||
| nogen hjælp plz |
|
| |||
| |||
| ærefrygt faelles denne isnt at hårdt af et problem Jeg kender en anden person har haft dette problem før i faste det en gang før Nu vil jeg bare cant få de andre skærmkort til at vise et billede Er der en genvejstast til at aktivere en sekundær skærm? |
|
| |||
| |||
| Gå ind du Nvidia kontrol panal, hvis du har det og få det fra ændre det derfra. Hvis du ikke har det Nvidia Control Panal grunden sin ikke virker er du sandsynligvis ikke har driveren installeret. Gå ind på Nvidia hjemmeside og følg instruktionerne derfra. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| youve lyder det ABIT vanskeligt Thats mest sandsynlige, mens nej-dem, der reagerer, ingen handling mit forsøg på at løse dette ville være invaliderende om bord i BIOS, hvis du kan komme derind derefter slutte overvåge i kortet og se, om den vil starte op, hvis det plejer forsøge at starte det i fejlsikret tilstand Hvis det virker så få fat i den nyeste NVIDIA-drivere, installere og reboot
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| ok sorry Bout forklaringen Jeg havde det kort tidligere installerede det startede Messing, når jeg uplugged COMP fra væggen driverne er installeret (rigtige) det gjorde at der fra tid til, før for ingen grund overhovedet det bare tilbage til det indbyggede video selv om det er slået fra i bios der er ingen bundkort jumper pin at deaktivere den Kun på den måde er i bios, og det gør ikke rent faktisk lukke den ud for den eneste muligheder jeg har er: AGP-og PCI Jeg ringede gateway, og de sagde, hvis u vælge AGP uden AGP kortet stede så den går på om bord det kort, jeg har, er en FX 5700LE PCI Det viser et billede med video indstillet til PCI men kun som computeren starter op hurtigst vinduer belastninger så det går tilbage til det indbyggede video Jeg har haft dette problem før, men når det vendt tilbage til det indbyggede det ville vise et billede i faste den ved at klikke udvide mit skrivebord nu, når den gør det NVIDIA går til overvåge selvstændige test (alias intet signal) og de ombordværende viser en sort skærm, men jeg kan stadig se musen bevæger sig rundt hvis jeg kunne finde en genvejstast eller noget at udvide skrivebordet ligesom jeg gjorde, før det ville være noget problem se mit problem er, hvis u har nvidia software installeret uden kortet stede derefter når u klik på nvidia desktop manager derefter det plejer belastning im sooo freekin stak |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Realtek og Creative Inspire 5700 - 5.1 Spørgsmål | a944porsche | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 6 | 30. maj 2009 13:42 |
| Nvidia Kontrolpanel hader Nvidia Card?? | CodeFreakC | Grafikkort & Monitors | 0 | 25 november 2008 01:42 |
| Ati vs nvidia | deeajz | Grafikkort & Monitors | 3 | 29th Dec 2007 18:15 |
| ATI mod Nvidia | alex | Grafikkort & Monitors | 1 | 10 august 2007 12:34 |
| Nvidia eller ATI | Reuben | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2006 02:10 |
| Thread Tools | |
| |