![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok sain tämän näytönohjain, joka on todella typerä ive oli sen kuin 2 vuotta ja se toimi hyvin lukuun ottamatta joitakin pieniä vikoja mutta nyt kun i irrota minun seurata minun tietokone se palaa takaisin aluksen video ja nyt se tapa tunnistaa tämä niin pian kuin i plug näyttösovittimen minun on-board video lakkaa toimimasta se osoittaa, video, kunnes ikkunat kuormien sitten musta on kirjautumisprosessi näytön mutta ei pidä monitori pois päältä sen kinda kuten ottaa useita näyttöjä musta, mutta olen edelleen näkevät hiiri liikkuu ja nvidian kortti doesnt näytä kuvaa ollenkaan joten jos i mennä bios käynnistyksen ja aseta se on nvidian kortti sitten nvidian kortti näyttää kuvan asti ikkunat kuormien sitten se sama asia nvidian kortti-ei kuvaa lainkaan Junalaitteiston-musta ruutu hiiren ja kyllä i uninstalled vanhat ajurit ensimmäinen ive oli tämän kortin niin kauan ilman ongelmia ennen, mutta niin pian kuin i irti minun seurata se meni tämän crap plz auttaa |
|
| |||
| |||
| joku auttaa plz |
|
| |||
| |||
| kunnioitusta Comon tämän isnt että kova suuri ongelma Tiedän, joku muu on ollut tätä kysymystä ennen i vahvistetaan sen jälkeen, kun ennen Nyt vain kallistuksen saada muut näyttösovittimen näyttää kuvan onko pikanäppäin aktivoida keskiasteen seurata? |
|
| |||
| |||
| Go onto olet Nvidia valvonta panal, jos olet sitä ja saada se vaihtaa sen sieltä. Jos sinulla ei ole Nvidia Control Panal syystä se ei toimi on luultavasti ei ole asennettu. Siirry kiinni Nvidia verkkosivuilla ja seuraa ohjeita sieltä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| youve muotoiltu se ABIT vaikea thats todennäköisimmin kun ei niistä vastaa, ei ole rikos minun yrittää korjata tämä olisi poistat laivalla vuonna bios jos voit saada siellä sitten kytke seurata osaksi kortin ja katso jos se käynnisty, jos se tapana kokeilla käynnistämistä se vikasietotilassa jos se toimii sitten saada käsiinsä uusimmat nvidian ajurit, asenna ja käynnistä
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| ok pahoillani bout selitys Minulla on ollut kortti aikaisemmin asentanut se alkoi Messing, kun i uplugged COMP alkaen seinään ajurit on asennettu (oikeat) se, että aika ajoin ennen ilman mitään syytä lainkaan se vain palaa aluksen video vaikka se on poistettu käytöstä bios ei ole emolevyn neulepusero nastaisesta poista se ainoa tapa on bios ja se doesnt itse sammuttaa sen ainoa vaihtoehtoja minulla on ovat: AGP tai PCI i kutsutaan yhdyskäytävän ja he sanoivat jos u valitse AGP ilman AGP-kortin läsnä se menee laivalla kortin Olen on fx 5700LE PCI se näyttää kuvaa videon kanssa asetettu PCI mutta vain, kun tietokone käynnistyy heti, kun ikkunat kuormien sitten se palaa takaisin aluksen video Minulla oli tämä ongelma ennen mutta kun se palasi takaisin aluksen se näyttää kuvan i vahvistetaan sen napsauttamalla laajentaa työpöydälle nyt, kun se ei sitä nvidia menee monitorin oma testi (alias ei signaalia) ja aluksen näkyy musta ruutu, mutta voin silti nähdä hiiren liikkuvat jos voisin löytää pikanäppäin tai jotain laajentaa työpöydän kuten tein ennen kuin se olisi mikään ongelma nähdä ongelmana on, jos u on nvidia asennettu ilman kortin läsnä silloin, kun u klikkaa nvidia työpöydän johtaja silloin tapana kuormitus im got sent out freekin juuttunut |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Realtek ja Creative Inspire 5700 - 5,1 Kysymys | a944porsche | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 6 | 30. toukokuuta 2009 13:42 |
| Nvidia Ohjauspaneeli vihaa Nvidia Card? | CodeFreakC | Graphics Cards & Näytöt | 0 | 25. marraskuu 2008 01:42 |
| Ati vs nvidia | deeajz | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 29. Joulukuu 2007 18:15 |
| ATI v Nvidia | alex | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 10th Aug 2007 12:34 |
| Nvidia tai ATI | Reuben | Rautatavaran Chat | 1 | 23. lokakuu 2006 02:10 |
| Thread Tools | |
| |